خانهاخبار
اطلاعات جدیدی در مورد خانواده گلکسی اس 22 سامسونگ فاش شد

اطلاعات جدیدی در مورد خانواده گلکسی اس 22 سامسونگ فاش شد

اکانت توییتری IceUniverse اطلاعات جالبی در مورد خانواده جدید گلکسی اس 22 منتشر کرده که نشان می‌دهد این خانواده از دوربین‌های جدیدتری بهره‌مند می‌شوند.
۱۴۰۰/۶/۲۵

دوست داران برند سامسونگ بی‌صبرانه منتظر عرضه رسمی خانواده گلکسی اس 22 هستند که این گوشی‌ها مشخصات سخت افزاری قابل قبولی را ارائه داده و دارای طراحی زیبایی هستند. امروز IceUniverse اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های خانواده گلکسی اس 22 منتشر کردi که طبق این اطلاعات، این خانواده در نسخه اگزینوسی، مجهز به تراشه اگزینوس 2200 خواهند بود. در گذشته گزارش‌هایی منتشر شده بود مبنی بر اینکه توان اگزینوس 2200 بیشتر از اسنپدراگون 895 بوده و حال سامسونگ تصمیم دارد از این تراشه قدرتمند در گوشی‌های جدید خود استفاده کند.

image

 

شایعات جدید نشان می‌دهند که گلکسی اس 22 الترا از شارژ سریع ۴۵ واتی هم پشتیبانی خواهد کرد. البته سامسونگ پیش‌تر هم استفاده از شارژر 45 واتی را در گلکسی نوت 10 پلاس داشت اما به دلیل نداشتن کنترل خوب روی حرارت، از همه توان ۴۵ وات در آن گوشی استفاده نمی‌شد. امیدواریم این بار سامسونگ معادله آن را حل کرده و واقعا شارژر سریع ۴۵ واتی بتواند این گوشی را با سرعت شارژ کند.

شایعه بعدی در مورد دوربین سلفی است که گویا قرار نیست در زیر نمایشگر (مثل گلکسی زد فولد 3) قرار بگیرد و سامسونگ ترجیح داده از سبک فعلی دوربین‌های سلفی، برای پرچم‌دار جدید خود استفاده نماید. در مورد مشخصات دوربین سلفی هیچ اطلاعاتی در دست نیست اما احتمال وجود همان دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی نسل قبل، در این خانواده هم وجود دارد. تراشه Exynos 2200 نیز دارای یک هسته قدرتمند Cortex-X2 با فرکانس 2.9 گیگاهرتز و سه هسته بزرگ Cortex-A710 با سرعت 2.8 گیگاهرتز خواهد بود و انتظار می‌رود 4 هسته باقیمانده، Cortex-A510 با فرکانس 2.2 گیگاهرتز باشند. طبق شایعات پردازنده گرافیکی AMD این گوشی دارای سرعت کلاک 1250 مگاهرتز است.

البته IceUniverse گفته است که این سرعت‌های پردازشگر که در بالا گفتیم، مربوط به اس 22 الترا خواهند شد و مدل‌های معمولی، سرعت پردازشی کمتری از این چیپست را خواهند داشت.

آخرین شایعه هم این است که گلکسی اس 22 و اس 22 پلاس دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور ISOCELL GN2 خواهند بود. با این تفاسیر، تنها مورد مهمی که هنوز ناشناخته باقی مانده، طراحی این گوشی‌ها است که هنوز لو نرفته است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)