خانهاخبار
تبلت شیائومی پد 5 به اروپا نیز راه یافت

تبلت شیائومی پد 5 به اروپا نیز راه یافت

شرکت شیائومی در مراسم شب گذشته خود اعلام کرد که تبلت شیائومی پد 5، به زودی در بازار اروپا عرضه خواهد شد. در ادامه نگاهی به مشخصات این تبلت می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۶/۲۵

شیائومی در مراسم شب گذشته خود که در آن شاهد معرفی گوشی‌های سری 11T بودیم، اعلام کرد که جدیدترین تبلت این شرکت یا همان شیائومی پد 5، در راه بازار اروپاست. متاسفانه، نسخه پرو تنها محدود به بازار چین بوده و عرضه جهانی نخواهد شد.

image

شیائومی پد 5 در نسخه‌هایی با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و همچنین ۶ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. قیمت این نسخه‌ها به ترتیب ۳۴۹ و ۳۹۹ یورو بوده و تخفیفی نیز برای پیش خرید آن لحاظ شده است.

image

بگذارید نگاهی دوباره به مشخصات این تبلت بیاندازیم؛ شیائومی پد 5 از نمایشگر ۱۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن ۱۶۰۰×۲۵۶۰ و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند. پشتیبانی از HDR10+ نیز در نمایشگر این تبلت قرار گرفته است. پد 5 به همراه پردازنده کوالکام اسنپدراگون 860 عرضه شده و باتری آن ظرفیت ۸۷۲۰ میلی آمپری دارد. این تبلت از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند.

image

شیائومی پد 5 در اروپا با شارژر ۲۲.۵ واتی عرضه خواهد شد و برای استفاده از پتانسیل کامل سرعت شارژ آن، کاربران باید یک شارژر ۳۳ واتی را به صورت جداگانه خریداری کنند. این دستگاه دارای چهار اسپیکر بوده و از قلم استایلس شیائومی که اسمارت پن نام دارد نیز پشتیبانی می‌کند؛ این قلم به طور آهنربایی به بدنه تبلت متصل خواهد شد. جزئیات عرضه و قیمت شیائومی اسمارت پن در این رویداد مشخص نشد اما احتمالا به زودی اطلاعات بیشتری درباره آن کسب خواهیم کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)