خانهاخبار
بهترین گوشی برای تولید محتوا کدام است؟

بهترین گوشی برای تولید محتوا کدام است؟

تولید محتوا و بلاگینگ، یکی از شغل‌های پردرآمد است؛ البته اگر ابزار و روش‌های آن را بشناسید. تولید محتوا هم مثل بسیاری از شغل‌ها و کارهای دیگر، نیاز به مقدماتی دارد.
۱۴۰۰/۶/۲۴

تولید محتوا و بلاگینگ، یکی از شغل‌های پردرآمد است؛ البته اگر ابزار و روش‌های آن را بشناسید. تولید محتوا هم مثل بسیاری از شغل‌ها و کارهای دیگر، نیاز به مقدماتی دارد. مهم‌ترین نیاز یک تولید کننده محتوا (بعد از کسب دانش کافی) داشتن یک گوشی مناسب است.

image

شما نه تنها نمی‌توانید با یک گوشی همراه نامناسب محتوای تاثیرگذاری بسازید؛ بلکه حتی اگر محتوای مناسبی داشته باشید هم نمی‌توانید به خوبی آن را ارائه کرده و از آن پول دربیاورید. بنابراین خرید یک گوشی مناسب برای تولید محتوا را به چشم یک سرمایه‌گذاری برای کسب و کارتان ببینید.

برای اینکه بهترین گوشی برای تولید محتوا را پیدا کنید؛ در ادامه این مطلب با ما همراه باشید:

دوربین

صحبت از تولید محتوا که می‌شود؛ بسیاری از ما اول به یاد محتوای تصویری مانند عکس و فیلم می‌افتیم. واقعا هم در دنیای امروز؛ هیچ محتوایی به اندازه تصویر تاثیرگذار نیست.

بنابراین حتما باید گوشی شما از دوربین قوی برخوردار باشد. البته نیازی نیست دوربینی بیشتر از نیازهای خود تهیه کنید. به طور مثال، افراد برای داشتن بهترین گوشی تلفن معمولا به سراغ خرید گوشی آیفون می‌روند؛ در حالی که دوربین گوشی‌های ارزان‌تر مانند شیائومی هم می‌توانند در مراحل اول نیاز شما را برطرف کنند.

البته صحبت از کیفیت دوربین خیلی کلی است؛ بنابراین بهتر است به صورت جزئی‌تر روی موارد زیر تمرکز کنید:

  • قدرت زوم
  • HDR
  • حداکثر گشودگی دیافراگم
  • دوربین سلفی با قدرت بالا

باتری

قطعا برای کسی که باید ساعت‌ها با تلفن همراه خود کار کند؛ زود تمام شدن باتری می‌تواند یک مانع بزرگ باشد. البته پاوربانک‌ها می‌توانند تا حد زیادی این مشکل را حل کنند؛ اما اگر از آن دسته افرادی هستید که زیاد به سفر می‌روند یا مدت زیادی خارج از خانه هستند؛ بهتر است با خرید یک گوشی همراه با باتری قوی و غول پیکر خیال خود را راحت کنید. معمولا گوشی‌های سامسونگ سری M باتری‌های بسیار قوی دارند که کار شما را آسان‌تر می‌کند. بنابراین خرید گوشی سامسونگ سری ام برای افرادی که مهم‌ترین مسئله آنها باتری است؛ بسیار توصیه می‌شود.

CPU

تولید محتوا بر خلاف چیزی که به نظر می‌رسد؛ اصلا کار ساده‌ای نیست و زمان بسیار زیادی از شما خواهد گرفت. بنابراین داشتن گوشی همراهی که قدرت CPU بالایی داشته و در خروجی گرفتن سریع‌تر از عکس‌ها و فیلم‌ها کمکتان کند؛ بسیار مهم است.

اگر گوشی شما دارای پردازنده ضعیفی باشد؛ در استفاده از برنامه‌های مختلف دچار مشکل خواهید شد و ممکن است در کار و زمان‌بندی شما تاثیر منفی داشته باشد.

حافظه

قطعا نیازی نیست که توضیح بدهیم حافظه موبایل چه اهمیتی برای یک تولید کننده محتوا دارد! حجم فایل‌ها و اطلاعاتی که چنین فردی روی گوشی خود دارد؛ چند برابر افراد معمولی است و این اطلاعات حکم گنج را برای او دارند. بنابراین برای اینکه به مشکل برنخورید؛ از همان اول گوشی همراهی تهیه کنید که حافظه بالایی داشته باشد.

البته خوب است گوشی شما امکان اضافه کردن کارت حافظه را هم داشته باشد تا بتوانید میزان بیشتری اطلاعات را ذخیره کنید. البته مطمئن باشید که هیچ چیز نمی‌تواند جای حافظه داخلی را بگیرد!

کدام گوشی‌ها را برای تولید محتوا بخرم؟

حالا که با آپشن‌های مورد نظر برای گوشی مناسب تولید محتوا آشنا شدید؛ چند نمونه گوشی عالی برای این کار را به شما معرفی می‌کنیم. شما می‌توانید با توجه به بودجه، مزایا و آپشن‌های مورد نظرتان، بین این موبایل‌ها بهترین را انتخاب کنید:

آیفون ۱۲ پرومکس

احتمالا اگر محدودیت بودجه نداشته باشید؛ گوشی موبایلی بهتر از این گزینه برای تولید محتوا پیدا نخواهید کرد. آیفون علاوه بر ظاهر شیک خود، دوربین بسیار باکیفیت و هسته پردازنده بسیار پرقدرتی دارد که آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای تولید کنندگان محتوا تبدیل کرده است. البته به یاد داشته باشید که بهتر است گوشی ایفون خود را با بیشترین حافظه داخلی بخرید.

 

شیائومی Mi 11 Lite 5G

خرید گوشی شیائومی را به افرادی که بودجه بالایی ندارند اما می‌خواهند گوشی باکیفیت و قوی داشته باشند پیشنهاد می‌کنیم. البته برند شیائومی به اندازه آیفون و حتی سامسونگ شیک نیست؛ اما به همان اندازه کارآیی دارد. این گوشی همراه هم علاوه بر دوربین قوی، پردازنده بسیار سریعی دارد که کار ادیت تصاویر و ویدئوها را به راحتی وبا سرعت انجام می‌دهد.

سامسونگ گلکسی S21 پلاس

این گوشی هم یکی از بهترین تلفن‌های همراه موجود در بازار است که به دلیل دوربین بی‌نظیر و داشتن تراشه بسیار سریع و قدرتمند؛ خریدن آن را به شما توصیه می‌کنیم. این خرید یکی از بهترین سرمایه گذاری‌هایی است که شما می‌توانید برای شغل و اینده حرفه‌ای خود انجام دهید.

ارزان‌ترین خرید گوشی موبایل را از کجا داشته باشیم؟

شما در آلین لند می‌توانید گوشی‌ها را با اطمینان از اصالت کالا، زیر قیمت بازار بخرید. کافی است سری به این سایت اسرارآمیز بزنید و خودتان از دیدن قیمت‌ها شگفت زده شوید!

البته آلین لند مزایای دیگری هم دارد؛ از جمله اینکه ارسال آن فوری و رایگان است. یعنی از لحظه ثبت سفارش تا دریافت آن، تنها به اندازه کسری از ساعت طول می‌کشد! همچنین ارسال تمام کالاها در آلین لند رایگان است و شما هیچ هزینه‌ای بابت ارسال کالا نمی‌پردازید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)