خانهاخبار
گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی M22 معرفی شد

گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی M22 معرفی شد

سرانجام پس از شایعات بسیار، گوشی سامسونگ گلکسی M22 بدون سر و صدای زیادی معرفی شده و در سایت سامسونگ کشور آلمان قرار گرفت.
۱۴۰۰/۶/۲۴

سرانجام و پس از انتشار شایعات فراوان، سامسونگ از گوشی مقرون به صرفه گلکسی M22 در سکوت خبری رونمایی کرد. این گوشی به همراه تمامی مشخصات سخت افزاریش در سایت سامسونگ کشور آلمان قرار گرفت ولی هنوز جزئیاتی درباره قیمت و تاریخ عرضه آن منتشر نشده است.

image

سامسونگ گلکسی M22 نمایشگر ۶.۴ اینچی امولد را با رزولوشن اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۹۰ هرتز به همراه دارد. دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسلی این گوشی، در ناچ قطره‌ای آن قرار داشته و در پشت گوشی نیز شاهد دوربین اصلی با رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل هستیم که دوربین التراواید با رزولوشن ۸ مگاپیکسل، سنسور عمق جهت عکاسی پرتره با رزولوشن ۲ مگاپیکسل و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی نیز آن را همراهی می‌کنند.

این گوشی از پردازنده مدیاتک هیلیو G80 به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی استفاده می‌کند. همانطور که انتظار می‌رفت، پردازنده این گوشی دقیقا مشابه چیزی است که در گلکسی A22 از آن استفاده شده بود. گلکسی M22 ه همراه سیستم عامل اندروید 11 و رابط کاربری One UI عرضه خواهد شد.

image

باتری این گوشی ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر را دارد و از شارژ سریع ۲۵ واتی نیز پشتیبانی می‌کند. از جمله دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به جک ۳.۵ میلی متری هدفون، گیرنده NFC و حسگر اثر انگشت که روی دکمه پاور قرار گرفته است؛ اشاره کرد.

سامسونگ گلکسی M22 در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی عرضه می‌شود. هنوز تاریخ عرضه و قیمت این گوشی به طور رسمی اعلام نشده و احتمالا سامسونگ آنها را نیز به زودی با کاربران در اشتراک می‌گذارد. یکی از شایعات پیشین، به قیمت ۲۴۰ یورویی این گوشی در اروپا اشاره می‌کرد.

درباره گوشی مقرون به صرفه سامسونگ گلکسی M22 چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)