خانهاخبار
اوپو فایند ایکس 3 پرو نسخه عکاسی رونمایی شد

اوپو فایند ایکس 3 پرو نسخه عکاسی رونمایی شد

نخستین همکاری اوپو و برند کدک روز 25 شهریور معرفی خواهد شد
۱۴۰۰/۶/۲۴

در اوایل ماه جاری، اوپو و کدک به طور رسمی همکاری خود را برای تولید یک گوشی هوشمند اعلام نموده‌اند و مشخص شد که اولین محصول این همکاری نسخه‌ای ویژه و محدود از پرچمدار فعلی اوپو یعنی اوپو فایند ایکس 3 پرو خواهد بود. این دستگاه که اوپو فایند ایکس پرو 3 نسخه عکاسی نام دارد، امروز با طراحی جدید و بسته‌بندی اختصاصی رونمایی شد.

فایند ایکس پرو 3 نسخه عکاسی بسیار از نظر مشخصات دوربین به نسخه اصلی فایند ایکس پرو 3 با دو دوربین 50 مگاپیکسلی شباهت دارد. تفاوت این دستگاه با فایند ایکس 3 پرو در طراحی آن و قاب پشتی با جلای نقره‌ای و پوشش چرم مشکی فایند ایکس 3 پرو نسخه عکاسی است. شایان ذکر است که این طراحی بسیار به دوربین عکاسی کدک 35 شرکت کدک شباهت دارد به نوعی طراحی این دوربین را با خود به همراه دارد. فایند ایکس 3 پرو نسخه عکاسی همچنین با یک قاب محافظ با همان طراحی جلای نقره‌ای و پوشش چرم مشکی عرضه خواهد شد و جعبه بیضی شکل این گوشی هوشمند خاص تا حدودی به جعبه نگه‌دارنده دوربین کدک 35 شبیه است. 

از مشخصات فایند ایکس 3 پرو نسخه عکاسی می‌توان به تراشه اسنپدراگون 888، نمایشگر 6.67 امولد LTPO با رزولوشن 2K و نرخ نوسازی 120 هرتزی و باتری 4500 میلی‌امپر ساعتی با سرعت شارژ سریع با سیم 65 واتی و شارژ بی‌سیم 30 واتی اشاره کرد. رابط کاربری اوپو فایند ایکس 3 پرو نسخه عکاسی یعنی Color با تم‌های جدید عرضه خواهد شد و به احتمال زیاد این گوشی هوشمند خاص با تم‌ مشکی و نقره‌ای مخصوص کدک و والپیپرها و آیکن‌های همرنگ با طراحی گوشی همراه خواهد بود تا بیش از بیش این گوشی هوشمند نماینده‌ای شایسته از طرف شرکت کدک باشد. 

در نهایت باید اشاره کرد قیمت، زمان عرضه و مشخصات این گوشی هوشمند در مراسم شرکت اوپو در 25 شهریور مشخص خواهد شد. البته بزرگ‌ترین بخش این مراسم متعلق به جدیدترین نسخه رابط کاربری اوپو یعنی Color 12 خواهد بود. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)