خانهاخبار
مشخصات ویوو iQOO Z5 پرو در گیک بنچ به نمایش گذاشته شد

مشخصات ویوو iQOO Z5 پرو در گیک بنچ به نمایش گذاشته شد

برند چینی ویوو دو گوشی در راه دارد که برخی از مشخصات آن‌ها در گیک پنج قابل مشاهده است.
۱۴۰۰/۶/۲۳

یکی از برندهای مطرح چینی در زمینه تولید گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی آن‌ها، برند ویوو است که هر ساله مدل‌های جدیدی را با تکیه بر جدیدترین فناوری‌های روز دنیا، به بازار عرضه می‌کند. گوشی‌های ویوو اغلب دارای شکل ظاهری زیبایی بوده و کیفیت ساخت بالایی هم دارند. بنظر می‌رسد این برند چینی قصد دارد دو گوشی جدید دیگر به لیست گوشی‌های با کیفیت خود اضافه کند که اطلاعات زیادی در مورد این دو گوشی منتشر نشده است و تنها می‌توان به داده‌های درج شده در گیک بنچ اکتفا کرد.

گوشی‌های جدید برند ویوو به تازگی در گیک بنچ با مدل‌های V2129 و V2148A درج شده است. طبق مشخصات ثبت شده V2148A به یک تراشه اسنپدراگون 778G و رم 8 گیگابایتی مجهز شده که با اطلاعات مندرج در گواهینامه چینی 3C ویوو iQOO Z5 پرو مطابقت دارد. ویوو iQOO Z5 پرو دارای یک شارژر 44 واتی است که در داخل جعبه و همراه با گوشی عرضه خواهد شد. از آنجایی که امروزه کاربران بیشتری به دنبال تهیه گوشی‌های هوشمند مجهز به 5G هستند، احتمالا این گوشی ویوو با فروش خوبی روبه‌رو شود زیرا بنظر می‌رسد از اینترنت پرسرعت 5G پشتیبانی می‌کند.

image

در کنار این گوشی، مدل دیگری تحت عنوان ویوو V2129  نیز وجود دارد که اطلاعات زیادی از آن در دست نیست. هسته های ذکر شده در قسمت پردازنده با چیپست اسنپدارگون  460مطابقت داشته و دارای 6 گیگابایت رم خواهد بود. مشخصات نشان می‌دهند که V2129 ، یک گوشی میان رده  4GLTEباشد. هر دو گوشی جدید ویوو دارای سیستم عامل اندروید 11 هستند که احتمالا پس از عرضه رسمی، به اندروید 12 ارتقا پیدا کنند. باید صبر کنیم تا خود برند چینی ویوو اطلاعات دقیق‌تری از دو گوشی معرفی شده در گیک بنچ منتشر کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)