خانهاخبار
نخستین حاصل همکاری اوپو و کداک، نسخه‌ای خاص از گوشی فایند X3 پرو است

نخستین حاصل همکاری اوپو و کداک، نسخه‌ای خاص از گوشی فایند X3 پرو است

چندی پیش خبری مبنی بر آغاز همکاری اوپو با شرکت کداک شنیده بودیم و حالا، نخستین حاصل این همکاری معرفی شده است.
۱۴۰۰/۶/۲۲

مدتی پیش شنیده بودیم که اوپو در حال کار با کداک جهت بهبود کیفیت‌ دوربین گوشی‌های خود بوده و قصد دارد پرچمداری را با دوربین دوگانه ۵۰ مگاپیکسلی به بازار عرضه کند. اما به نظر می‌آید این پرچمدار جدید در حال حاضر آماده نبوده و اوپو فعلا به معرفی نسخه ویژه‌ای از گوشی فایند X3 پرو قناعت کرده است.

image

قسمت بالایی پشت گوشی به رنگ نقره‌ای در آمده و در پایین آن شاهد استفاده از چرم مشکی رنگ هستیم. این طراحی دوربین‌های کلاسیک کداک 35 که ظاهر شناخته‌ شده‌ای داشتند، تداعی می‌کند. البته باید بدانیم که این تنها یک نسخه لیمیتد ادیشن است و بر خلاف نسخه‌های پلاس یا غیره، هیچگونه تغییرات سخت افزاری در آن صورت نگرفته است. شماره مدل آن نیز همانند اوپو فایند X3 پرو اصلی، همان PEEM00 است.

در دنیای گوشی‌های هوشمند، بسیاری از شرکت‌های سازنده آنها با سازندگان معروف دوربین همکاری می‌کنند و معمولا نتایج مطلوبی را نیز از اینگونه همکاری‌ها شاهد بوده‌ایم. برای مثال، می‌توان به همکاری شرکت‌هایی چون هواوی و لایکا؛ سونی، ویوو و نوکیا با زایس و همچنین وان پلاس با هسل‌بلد اشاره کرد.

image

به هر حال، احتمالا در نسل بعدی گوشی‌های فایند X می‌توانیم نتیجه اصلی همکاری بین اوپو و کداک را مشاهده کنیم. شما درباره همکاری شکل گرفته بین اوپو و کداک چه می‌اندیشید؟ آیا نسبت به حاصل آن خوشبین هستید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)