خانهاخبار
به گفته یکی از افشاگران، سامسونگ در حال ساخت پرچمدار جدیدی در سری گلکسی نوت است!

به گفته یکی از افشاگران، سامسونگ در حال ساخت پرچمدار جدیدی در سری گلکسی نوت است!

پیش از این شنیده بودیم که سامسونگ قصد ندارد گوشی گلکسی نوتی را در سال ۲۰۲۱ روانه بازار کند، اما حالا به گفته افشاگر Ice Universe، این شرکت احتمالا کار بر روی نسخه بعدی سری محبوب گلکسی نوت را آغاز کرده است.
۱۴۰۰/۶/۲۱

با توجه به اینکه پیش از این شنیده بودیم شرکت سامسونگ قصد عرضه گوشی جدیدی از سری گلکسی نوت در سال جاری را ندارد، افشاگر معروف محصولات این شرکت یعنی Ice Universe توییتی منتشر کرده که اشاراتی به نسل بعدی از گوشی‌های این سری محبوب را دارد.

این افشاگر ادعا می‌کند که یکی از منابعش که در زمینه تامین قطعات مشغول به کار است، جزئیات مربوط به یک دستگاه جدید در سری گلکسی نوت را دیده است. هنوز مشخص نیست که نام این گوشی قرار است گلکسی نوت 21 باشد یا آن را با نام گلکسی نوت 22 خواهیم شناخت.

image

خانواده گوشی‌های گلکسی نوت 20 سامسونگ، در سال گذشته روانه بازار شدند و با وجودی این شرکت هرگز به طور رسمی پایان عمر این سری از گوشی‌ها را اعلام نکرد، بسیاری اینچنین فکر می‌کردند. قاعدتا پشتیبانی گوشی‌هایی چون گلکسی اس 21 الترا و گلکسی زد فولد 3 از قلم استایلس اس پن نیز برای طرفداران سری نوت چندان امیدوار کننده نبود.

در اوایل این سال، یکی از مقامات سامسونگ گفته بود که این شرکت قصد ندارد در سال جاری پرچمدار جدیدی از سری نوت را معرفی کند، زیرا به گفته وی، عرضه چندین دستگاه متفاوت با پشتیبانی از قلم استایلس در طول یک سال برای شرکت چالش برانگیز است. البته احتمالا کمبود جهانی چیپست‌ها نیز در این بین دخیل بوده و وی این امر را مسکوت گذاشته است.

image

حالا شاید این سوال برایمان پیش بیاید که اگر سامسونگ در این سال گلکسی نوت جدیدی را عرضه کند، آیا فعلا خبری از گلکسی اس 22 نخواهد بود؟ یکی از یوتوبرها به نام Jimmy Is Promo، ادعا می‌کند که این سری هرگز کنار گذاشته نشده بود و سامسونگ قصد دارد بنا به درخواست طرفدارانش، در هر سال یک گوشی از سری اس یا نوت را روانه بازار کند.

«کو دونگ جین»، مدیر عامل سامسونگ نیز پیش از این گفته بود که سری گلکسی نوت در سال ۲۰۲۲ باز خواهد گشت، مشخصا این تاریخ عرضه با شایعات منتشر شده جور در نمی‌آید.

مدتی پیش، گفته شده بود که سامسونگ، تریدمارک گلکسی نوت را تمدید نکرده است و Let’s Go Digital که یک رسانه هلندی است، این حرکت سامسونگ را به عنوان کنار گذاشتن سری نوت تلقی کرد. تریدمارک گلکسی نوت برای شرکت سامسونگ تنها تا ماه آوریل سال ۲۰۲۳ معتبر است.

image

در حال حاضر، گمانه‌زنی درباره آینده سری گلکسی نوت بسیار دشوار است. با اینکه به نظر می‌رسد سامسونگ فعلا گوشی‌های تاشو را به این سری ترجیح داده و جدیدترین گوشی‌ها در این سری نیز از فروش خوبی برخوردار بوده‌اند؛ هنوز اکثر درآمد این شرکت از طریق گوشی‌های هوشمند کلاسیک تامین می‌شود.

پرچمدار فعلی سامسونگ، یعنی سری گلکسی اس 21 در حاضر از نظر فروش، عملکردی مطابق انتظار این شرکت نداشته است؛ بنابراین بازگشت سری پرطرفداری چون گلکسی نوت، چندان دور از انتظار نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)