خانهاخبار
سامسونگ با انتشار آپدیتی، قابلیت رم مجازی را به گوشی گلکسی A52s آورد

سامسونگ با انتشار آپدیتی، قابلیت رم مجازی را به گوشی گلکسی A52s آورد

این روزها استفاده از قابلیت رم مجازی در بین برخی از شرکت‌های چینی مرسوم شده و حالا به نظر می‌رسد که شرکتی چون سامسونگ نیز رو به استفاده از این قابلیت آورده است.
۱۴۰۰/۶/۲۱

یکی از جدیدترین ویژگی‌ها که اخیرا در بین بسیاری از گوشی‌های ساخت شرکت‌های چینی دیده می‌شوند، استفاده از قابلیت رم مجازی است. حالا به نظر می‌رسد که این قابلیت بین سایر شرکت‌های سازنده گوشی‌های اندرویدی نیز محبوبیت یافته و شرکت سامسونگ نیز ازین پس آن را در گوشی گلکسی A52s ارائه می‌دهد.

این ویژگی در آخرین آپدیت منتشر شده برای گوشی گلکسی A52s 5G قرار گرفته و سامسونگ آن را رم پلاس می‌خواند. با فعال کردن این قابلیت، ۴ گیگابایت حافظه رم مجازی با استفاده از حافظه داخلی گوشی، به آن اضافه می‌شود.

image

در دنیای کامپیوتر، سالهاست که شاهد قابلیت‌هایی چون Pagefile هستیم که کاربرد آن دقیقا مشابه ویژگی رم مجازی است که اخیرا در گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شود. حالا دقیقا مشخص نیست که چه چیزی موجب رو آوردن شرکت‌های سازنده گوشی‌های اندرویدی به این تکنولوژی در سال جاری شده است.

با وجودی که شاید دلیل محبوبیت روزافزون رم مجازی را درک نکنیم، اما تاثیر آن بر روی گوشی‌هایی با ظرفیت پایین رم محسوس است. به نظر می‌رسد که شوخی «دانلود کردن رم بیشتر» که قبلا از آن جهت به سخره گرفتن افراد کم تبحر در زمینه تکنولوژی استفاده می‌شد، حالا واقعا ممکن شده است!

image

ورژن نسخه‌ای از این آپدیت که ویژگی رم مجازی را به همراه دارد، A528BXXU1AUH9 نام داشته و فعلا برای گوشی A52s در کشور هند منتشر شده است. این آپدیت موجب بهبود عملکرد دوربین گوشی نیز شده و حجم آن، ۲۵۰ مگابایت است. 

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)