خانهاخبار
نسل سوم آیفون SE ارزان‌ترین آیفون 5G تولید‌شده خواهد بود

نسل سوم آیفون SE ارزان‌ترین آیفون 5G تولید‌شده خواهد بود

رندرهایی مفهومی از نسخه مخصوص (Special Edition) آیفون منتشر شد
۱۴۰۰/۶/۲۰

براساس گزارشی که قبلا منتشر شده بود، اپل قصد دارد نسل بعدی آیفون‌های SE را در سال میلادی 2022 معرفی کند. براساس شایعات منتشر شده، جدیدترین نسل آیفون SE از تراشه بایونیک اپل A14 بهره خواهد برد و از طراحی مشابه نسل قبل را نیز به همراه خواهد داشت. حالا اما براساس گزارشی از Gizmochina، آیفون SE 3 (نام مورد انتظار) ارزان‌ترین آیفون 5G تولیدشده تا به امروز خواهد بود. به علاوه، رندرهایی از این گوشی هوشمند نیز پدیدار شد که ظاهر آن را تا حدودی نشان می‌دهد.

براساس گفته‌های مینگ چی کو، تحلیلگر معروف اپل، آیفون SE 3 مجهز به شبکه 5G خواهد بود و در میان نسل بعدی آیفون‌های اپل نیز ارزان‌ترین آنها خواهد بود. حتی شایعه شده است که آیفون SE 3 از آیفون 12 مینی نیز ارزان‌تر خواهد بود. 

با بررسی رندرهای مفهومی آیفون SE 3 می‌توان نتیجه گرفت که نسل بعدی آیفون SE طراحی مشابه آیفون XR خواهد داشت ولی از ماژول دوربین متفاوت‌تری بهره خواهد برد. در قاب پشتی رندرهای آیفون SE 3 تنها یک دوربین قرار دارد که یک فلش LED نیز در پشت لنزها قرار داده شده است. شایان ذکر است که براساس رندرهای مفهومی آیفون SE 3، این گوشی هوشمند قرار است در رنگبندی متنوعی مانند قرمز، بنفش، نارنجی و آبی عرضه شود. این سیاست اپل را نیز می‌توان در عرضه مک‌های 24 اینچی با رنگبندی متنوع نیز مشاهده کرد.

رندرهای دیگری که از آیفون SE 3 منتشر شده است، دو رنگ بودن قاب پشتی این گوشی هوشمند را نشان می‌دهد. در واقع، قاب پشتی آیفون SE 3 توسط یک خط به دورنگ تقسیم شده است. لوگوی اپل نیز در مرکز این خط قرار گرفته است و یک نیمه این قاب پشتی از نیمه دیگر آن روشن‌تر است. 

آیفون SE 3 از ناچ شناخته‌شده طراحی اپل نیز بهره می‌برد که شباهت زیادی به آیفون 13 دارد. البته باید اشاره کرد که اندازه ناچ آیفون SE 3 مشابه ناچ آیفون 11 و XR است. در نهایت باید اشاره کرد که کاربران نباید انتظار نوآوری در طراحی آیفون SE 3 را داشته باشند و طراحی آن مشابه نسل قبلی و حتی پردازنده آن نیز از تراشه‌های حال حاضر در سری آیفون 12 است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)