خانهاخبار
عناوین Uncharted 4 و Uncharted: The Lost Legacy برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر‌های شخصی ریمستر می‌شوند!

عناوین Uncharted 4 و Uncharted: The Lost Legacy برای پلی استیشن 5 و کامپیوتر‌های شخصی ریمستر می‌شوند!

به نظر می‌رسد که باز هم انحصاری دیگری از بازی‌های پلی استیشن در راه پلتفرم پی سی است و در رویداد پلی استیشن شوکیس شب گذشته اعلام شد که بازی‌های Uncharted 4 و Uncharted: The Lost Legacyبرای پلتفرم‌های پی سی و پلی استیشن 5 ریمستر می‌شوند.
۱۴۰۰/۶/۲۰

یکی از بزرگترین اخبار منتشر شده در رویداد پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱، خبر عرضه نسخه ریمستر شده بازی‌های Uncharted 4 و Uncharted: The Lost Legacy برای کنسول پلی استیشن 5 و همچنین کامپیوتر‌های شخصی است. این دو بازی در باندلی که The Legacy of Thieves Collection‌ نام دارد، در کنار یکدیگر و با گرافیک بهبود یافته عرضه خواهند شد.

image

 

این نخستین باری است که یک بازی از سری محبوب آنچارتد، به پی سی یا همان کامپیوتر‌های شخصی راه می‌یابد. سونی اخیرا سیاست جدیدی را در جهت بازی‌های انحصاری خود پیش گرفته و عناوینی چون Horizon Zero Dawn و Days Gone‌ را بر روی این پلتفرم عرضه کرده و به انحصار آنها پایان داده است.

فعلا جزئيات بیشتری درباره این ریمستر در دست نداریم ولی با توجه به تریلر رونمایی از آن، به نظر می‌رسد که با محصولی بهبود یافته روبرو هستیم. این بازی‌ها احتمالا به همراه برخی ویژگی‌ها که تنها از پس کامپیوتر‌ها و کنسول‌های نسل نهمی بر می‌آید، مانند ری تریسنگ یا رهگیری پرتوها و حذف صفحات لودینگ عرضه خواهند شد.

image

 

بازی Uncharted 4 که در سال ۲۰۱۵ به بازار آمد، شخصیت اصلی این سری یا همان «نیتن دریک» را دنبال می‌کرد و پایان داستان وی به حساب می‌آمد. در سوی دیگر، بازی Uncharted: The Lost Legacy یک عنوان اسپین آف بود که از همان موتور گرافیکی و مکانیک‌ها بهره برده ولی در آن بر روی دو شخصیت «کلویی فریزر» و «نیدین راس» تمرکز شده بود. نسخه پلی استیشن 4 این بازی به صورت جداگانه فروخته می‌شد و حالا نیز با قیمت ۱۰ دلار بر روی استور پلی استیشن قابل سفارش است.

image

 

سونی می‌گوید که باندل ریمستر شده بازی‌های Uncharted 4 و Uncharted: The Lost Legacy در اوایل سال ۲۰۲۲ منتشر می‌شود. پورت پی سی این عناوین نیز توسط استودیوی آیرن گلکسی انجام شده و به گفته پلی استیشن بلاگ، کمی پس از نسخه پلی استیشن 5 عرضه خواهد شد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

علی

۱۴۰۰/۶/۲۱
بازی شاهکاره یه شوتر سوم شخص ناب این بازی روی pc کولاک میکنه