خانهاخبار
عینک هوشمند فیسبوک با همکاری ری‌بن رسما معرفی شد

عینک هوشمند فیسبوک با همکاری ری‌بن رسما معرفی شد

فیسبوک نیز به جمع تولیدکنندگان عینک‌های هوشمند پیوست
۱۴۰۰/۶/۱۹

پس از شکست بزرگ گوگل در پروژه عرضه گوگل گلس، حالا نوبت فیسبوک شده است تا به عرضه اولین عینک هوشمند خود با همکاری یکی از برجسته‌ترین نام‌های دنیای عینک یعنی ری‌بن اقدام کند. این عنیک که 299 دلار قیمت دارد مجهز به دو دوربین 5 مگاپیکسلی، تاچ‌پد، اسپیکر‌های آنبورد، سه میکروفون و یک کیس شارژ است.

عینک هوشمند فیسبوک که با طراحی‌های اختصاصی ری‌بن همراه شده است و امضای ری‌بن را به روی طراحی خود دارد، شباهت غیرقابل انکاری به عینک هوشمند اسنپ‌چت یعنی SnapChat Spectacles که هم اکنون در سومین نسل خودش است دارد.

image

 

عینک هوشمند فیسبوک که ری‌بن استوریز نام گرفته است از دو دوربین 5 مگاپیکسلی بهره برده است که قابلیت تصویربرداری و فیلمبرداری تا 30 ثانیه را دارا می‌باشد. حافظه داخلی ری‌بن استوریز برای ذخیره بیش از 500 عکس و 30 ویدیو کافی است. به علاوه، سه میکرفون قرار گرفته در این عینک هوشمند با قابلیت‌هایی نظیر حذف صدای محیطی و صدای شارپ می‌تواند کیفیت خوب ضبط صدای حین فیلمبرداری را برای کاربر به ارمغان بیاورد.

از قابلیت‌های برجسته ری‌بن استوریز می‌توان به عکاسی محاسباتی، HDR، حالت عکاسی در شب، لرزشگیر ویدیو و نویزگیری تصاویر و ویدیوهای ثبت‌شده اشاره کرد. 

image

image

 

تصاویر و ویدیوهای گرفته شده توسط ری‌بن استوریز در اپلیکیشن مخصوص Facebook Store ذخیره می‌شود که با آن می‌توان تصاویر را ادیت و در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام، اسنپ‌چت، توئیتر و تیک‌تاک به اشتراک گذاشت. 

قاب شارژ ری‌بن استوریز همراه با عینک هوشمند عرضه می‌شود و با یک بار شارژ، می‌توان سه روز از عینک استفاده کرد. از اقلام موجود همراه با ری‌بن استوریز می‌توان به دستمال تمیز‌کننده عینک، کیف پارچه‌ای، کابل USB و کیس شارژ اشاره کرد. 

image

 

در نهایت باید اشاره کرد که ری‌بن استوریز برای هم اکنون از طریق آنلاین به فروش می‌رسد و همچنین در بازارهای کشورهای بریتانیا، ایتالیا، ایالات متحده و کانادا عرضه شده است. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)