خانهاخبار
شیائومی 11T و 11T پرو تا سه آپدیت اصلی اندروید را دریافت خواهند کرد

شیائومی 11T و 11T پرو تا سه آپدیت اصلی اندروید را دریافت خواهند کرد

اینطور که به نظر می‌رسد، شرکت شیائومی نیز قصد افزایش پشتیبانی نرم افزاری از گوشی‌هایش را دارد و اعلام شده که گوشی‌های 11T و 11T پرو تا سه آپدیت اصلی اندروید و چهار سال آپدیت امنیتی را دریافت خواهند کرد.
۱۴۰۰/۶/۱۹

در دو سال اخیر، بسیاری از شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند اندرویدی پشتیبانی نرم افزاری از محصولات خود را افزایش داده‌اند. در این بین شاید بتوان گفت که شرکت سامسونگ از سایرین بهتر عمل کرده و بسیاری از گوشی‌های خود را تا چندین سال پشتیبانی نرم افزاری می‌کند.

شرکت چینی شیائومی، تا به حال سیاست افزایش پشتیبانی نرم افزاری از گوشی‌های خود را پیش نگرفته بود ولی به نظر می‌رسد که اوضاع در حال تغییر است. این شرکت اعلام کرده که گوشی‌های 11T و 11T پرو که به زودی روانه بازار خواهند شد، تا سه آپدیت اصلی سیستم عامل اندروید را دریافت کرده و به مدت چهار سال نیز پچ‌های امنیتی این سیستم عامل برایشان عرضه می‌شود. با توجه به شایعات و تیزر‌های منتشر شده، این گوشی‌های در رویدادی آنلاین و در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) معرفی خواهند شد.

image

 

این رویکرد از سوی شیائومی، بسیار قابل تحسین است و امیدواریم که این شرکت در آینده گوشی‌های بیشتری را با این میزان پشتیبانی نرم افزاری به بازار عرضه کند. البته در بیانیه‌ای که توسط شیائومی برای رسانه‌ها منتشر شده، به این امر اشاره می‌شود که این سیاست در حال حاضر شامل سایر دستگاه‌های این شرکت نمی‌شود. بنابراین فعلا باید صبر کرده و ببینیم که چه اتفاقی خواهد افتاد.

مقامات این شرکت همچنین می‌گویند که در حال بررسی افزایش پشتیبانی از سیستم عامل اندروید و پچ‌های امنیتی برای سایر دستگاه‌های شیائومی هستند؛ بنابراین می‌توان برای آینده امیدوار بود. «آلبرت شان»، مدیر تولید و فناوری بخش جهانی شیائومی چنین می‌گوید:

«با توجه به افزایش قدرت سخت افزار گوشی‌های هوشمند امروزی، طول عمر آنها افزایش چشمگیری یافته و کاربران دیگر نیاز چندانی به تعویض و آپگرید مداوم گوشی‌های خود ندارند. به همین دلیل، بسیاری از کاربران اهمیت زیادی به دریافت آخرین نسخه موجود از سیستم عامل گوشی و استفاده از جدیدترین ویژگی‌های آن می‌دهند.»

image

 

به رسمیت شناختن این امر که کاربران دیگر چندان مایل به آپگرید هر ساله گوشی‌های خود نیستند، توسط این مدیر شیائومی حرکت صحیحی محسوب می‌شود. وی همچنین افزود:

«با توجه به تعداد مدل‌های ارائه شده از گوشی‌های شیائومی، ارائه آپدیت‌های اصلی و امنیتی برای همه این گوشی‌ها کار اصلا آسانی نیست؛ ولی تیم‌ ما به دلیل اشتیاق فراوان کاربران برای این امر، حاضر به پذیرفتن این چالش هستند. با افزایش پشتیبانی نرم افزاری، ما به قول اصلی خود که تولید محصولات با کیفیت برای کاربران است عمل کرده و همچنین عمر مفید گوشی‌های خود را افزایش می‌دهیم تا آسیب کمتری نیز به محیط زیست وارد شود.»

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)