خانهاخبار
اوپو برای طراحی دوربین پرچمدار جدید خود، در حال همکاری با کداک است

اوپو برای طراحی دوربین پرچمدار جدید خود، در حال همکاری با کداک است

Digital Chat Station که یکی از افشاگران صاحب نام در زمینه گوشی‌های چینی محسوب می‌شود، به تازگی اعلام کرده که اوپو در حال همکاری با شرکت کداک جهت طراحی دوربین پرچمدار بعدی خود است.
۱۴۰۰/۶/۱۸

یکی از افشاگران مشهور محصولات چینی که با نام Digital Chat Station‌ شناخته می‌‌شود، به تازگی در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو اعلام کرده که پرچمدار بعدی شرکت اوپو، از دو عدد سنسور جدید سونی IMX766 استفاده می‌کند.

image

به گفته این گزارش، شرکت اوپو در حال همکاری با شرکت شناخته شده کداک است تا در جدیدترین پرچمدار خود، دوربینی قرار دهد که تداعی‌گر دوربین‌های کلاسیک کداک به مانند آنچه در عکس می‌بینید، باشد. سنسور به کار رفته توسط اوپو، جدیدترین سنسور دوربین سونی یا همان IMX766 ۵۰ مگاپیکسلی است. این سنسور اندازه ۱.۵/۱ اینچی را داشته و همانند گوشی فایند X3، دوربین التراواید نیز از سنسوری با همین سایز بهره خواهد برد.

image

به نظر می‌آید که قرار است دوربین تله فوتو ۱۳ مگاپیکسلی با زوم ۲ برابر و دوربین میکروسکوپی ۳ مگاپیکسلی گوشی اوپو فایند X3 پرو نیز در این گوشی به کار برده شوند. متاسفانه هنوز جزئيات بیشتری درباره مشخصات سخت افزاری پرچمدار بعدی اوپو نمی‌دانیم، ولی احتمالا در آینده شایعات و اطلاعات بیشتری درباره آن منتشر خواهند شد.

درباره این همکاری بین اوپو و کداک چه فکر می‌کنید؟ آیا همکاری بین سازندگان گوشی و دوربین جهت بهبود کیفیت گوشی‌های هوشمند را مفید می‌دانید یا آن را تنها یک جنبه تبلیغاتی تلقی می‌کنید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)