خانهاخبار
موتورولا از شارژر بی‌سیم خود به نام Air Charging رونمایی کرد

موتورولا از شارژر بی‌سیم خود به نام Air Charging رونمایی کرد

جدیدترین شارژر بی‌سیم موتورولا از فاصله سه متری نیز گوشی هوشمند را شارژ می‌کند!
۱۴۰۰/۶/۱۷

در اوایل سال جاری، موتورولا از جدیدترین فناوری شارژ بی‌سیم خود موسوم به One Hyper پرده‌برداری کرد که در این فناوری دیگر نیازی به اتصال فیزیکی شارژر و گوشی هوشمند نخواهد بود. اکنون با توجه به جدیدترین اخباری که منتشر شده، این شرکت تحت مالیکت لنوو، امروز از نسخه بروزشده این فناوری در شبکه اجتماعی چینی Webio رونمایی کرد.

در ابتدا، موتورولا این فناوری که را Hyper One  می‌نامید که البته عجیب بود چرا که این نامگذاری مشابه یکی از گوشی‌های هوشمند مقرون‌به‌صرفه معرفی‌شده این شرکت در سال 2019 بود در حالی که این فناوری یک فناوری پرمیوم و مخصوص پرچمداران است. در نتیجه، موتورولا نام این فناوری شارژ بی‌سیم خود به Air Charging تغییر داد. 

image

 

البته تغییرات فناوری شارژ بی‌سیم موتورولا تنها محدود به نام جدید نمی‌شود و اکنون این فناوری یک نمونه اولیه در حال کار است که بهره‌بردای از آن شروع شده است. از آن سو، شیائومی نیز در اوایل سال جاری از فناوری شارژ بی‌سیم خود به نام می Air Charge رونمایی کرد که البته یک طرح کاملا مفهومی به شمار می‌آید.

براساس جزئیات منتشر شده از موتورولا Air Charging، این فناری شارژ بی‌سیم قادر خواهد بود که چهار دستگاه‌ را همزمان و تا فاصله سه متری شارژ بکند. موتورولا همچنین ادعا کرده است که فناوری شارژ بی‌سیم خود از 1600 آنتن برای جست‌جو دستگاه‌های سازگار استفاده می‌کند که با کمک این شبکه جست‌جوگر، یک تراشه مستقل و الگوریتم شارژ موتورلا وعده یک شارژ پایدار و امن را داده است. موتورولا گفته است که این سیگنال‌های شارژ حتی می‌تواند از اجسام کاغذی، چرمی و مشابه‌ آنها عبور کند که به خودی خود خبری خوب محسوب می‌شود. هرچند، اگر شارژر بی‌سیم حضور انسان را در بین سیگنال‌ها تشخیص دهد خود‌به‌خود به دلایل سلامتی قطع می‌شود. در زیر می‌توانید تیزر ویدیویی که برای این تکنولوژی منتشر شده را تماشا کنید:

متأسفانه موتورولا هیچ اشاره‌ای به زمان عرضه رسمی و فروش Air Charging نکرده است و حتی اشاره‌ای به شرکت سازنده این فناوری یعنی گورو (GuRu) هم در رونمایی از فناوری شارژ بی‌سیم خود نکرده است. اما براساس شایعات منتشر شده، به نظر می‌رسد موتورولا آماده است که فناوری شارژ بی‌سیم خود را برای بازارهای جهانی عرضه کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)