خانهاخبار
شیائومی 11T پرو با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه خواهد شد

شیائومی 11T پرو با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ واتی عرضه خواهد شد

شرکت شیائومی در توییتر خود، پشتیبانی گوشی 11T پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی را تایید کرده و شاهد افزایش تقریبا دو برابری سرعت شارژ این گوشی به نسبت نسل قبل هستیم.
۱۴۰۰/۶/۱۶

مدتی پیش شایعه‌ای مبنی بر پشتیبانی گوشی شیائومی 11T پرو از شارژ سریع ۱۲۰ واتی که شیائومی آن را هایپرشارژ می‌نامد، شنیده بودیم. این شرکت حالا با انتشار تیزری در توییتر، وجود این قابلیت را در این گوشی که در تاریخ ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) معرفی خواهد شد، تایید کرده است.

نسل پیشین این گوشی یا همان می 11 پرو، از شارژ سریع ۶۷ واتی پشتیبانی می‌کرد و این سرعت در گوشی 11T پرو تقریبا دو برابر شده است. ظرفیت باتری اما تغییری نکرده و همان ۵۰۰۰ میلی آمپر سابق باقی مانده است. هنوز خبری درباره سرعت و پشتیبانی از شارژ بی‌سیم در این گوشی اعلام نشده است؛ گوشی می 11 پرو از شارژ وایرلس سریع ۶۷ واتی نیز پشتیبانی می‌کرد.

image

در این توییت مستقیما به گوشی شیائومی 11T پرو اشاره شده و اینطور که به نظر می‌آید، این ویژگی در نسخه معمولی 11T یافت نخواهد شد. نسخه معمولی نسل پیشین یا همان می 11، از شارژ سریع ۵۵ واتی و شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ واتی پشتیبانی می‌کرد. گوشی‌های می 11X و 11X پرو نیز که مدل‌های مقرون به صرفه این سری بودند، از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کردند.

شیائومی پیش از این در گوشی‌های می 10 الترا، میکس 4 و همچنین دو مدل بلک شارک 4 نیز از شارژ سریع ۱۲۰ واتی استفاده کرده بود؛ هرچند این ویژگی به طور عجیبی در گوشی می 11 الترا قرار نگرفت.

با استناد به شایعات، گوشی شیائومی 11T پرو به مانند نسل پیشین، از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 استفاده می‌کند؛ نسخه معمولی یا همان 11T اما قرار است به همراه یک پردازنده مدیاتک دیمنسیتی روانه بازار شود. هر دوی این گوشی‌ها همانند نسل پیشین، به همراه نمایشگر‌های با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز عرضه می‌شوند.

image

مدتی قبل و با قرار گرفتن این گوشی‌ها در یک فروشگاه اینترنتی، قیمت یورویی آنها نیز لو رفته بود؛ اما بهتر است جهت اطمینان تا چهارشنبه هفته آینده و رونمایی رسمی از آنها صبر کنیم.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)