خانهاخبار
سامسونگ گلکسی اس 22 در اکثر بازارها از جمله آمریکا با پردازنده اگزینوس 2200 عرضه خواهد شد!

سامسونگ گلکسی اس 22 در اکثر بازارها از جمله آمریکا با پردازنده اگزینوس 2200 عرضه خواهد شد!

به تازگی گزارشی منتشر شده که خبر از استفاده گوشی گلکسی اس 22 در بازار‌های آمریکا، اروپا و چین از پردازنده خود این شرکت، یعنی اگزینوس 2200 می‌دهد.
۱۴۰۰/۶/۱۶

چیپست پرچمدار بعدی شرکت سامسونگ، اگزینوس 2200 نام دارد و قرار است از آن در برخی از گوشی‌های سری گلکسی اس 22 که احتمالا در اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد، استفاده شود. برخی گزارشات منتشر شده توسط رسانه‌های کره جنوبی، ادعا می‌کنند که شرکت سامسونگ قصد دارد تا بر خلاف رسم معمول، این گوشی‌ها را با پردازنده خود در کشور‌های آمریکا و چین عرضه کند. این شرکت معمولا در این بازار‌ها، در گوشی‌های پرچمدار خود از آخرین مدل پردازنده‌های کوالکام اسنپدراگون استفاده می‌کرد.

image

دو اپراتور بزرگ در این کشور‌ها یعنی ورایزن و چاینا تله‌کام، مذاکرات با سامسونگ را جهت عرضه نسخه اگزینوس این گوشی‌ها آغاز کرده‌اند. هنوز ممکن است که رقیبان اپراتور‌های ذکر شده، گوشی‌های سری گلکسی اس 22 را با پردازنده کوالکام اسنپدراگون 898 روانه بازار کنند.

در پنج سال اخیر، شرکت سامسونگ از الگوی خاصی جهت استفاده از پردازنده در پرچمداران خود استفاده می‌کرد؛ گوشی‌های عرضه شده در بازارهای آمریکا و چین همواره از جدیدترین مدل چیپست‌های کوالکام اسنپدراگون استفاده کرده و سایر کشور‌ها نیز معمولا نسخه‌ای با جدیدترین مدل پردازنده‌های اگزینوس را دریافت می‌کردند.

چیپست‌های اسنپدراگون که معمولا عملکرد بهتری نسبت به اگزینوس دارند، از هواداران بیشتری برخوردارند اما با توجه به گزارشات منتشر شده تا به حال، اگزینوس 2200 قرار است بسیار قدرتمند باشد و به همین دلیل، اپراتور‌ها در حال تلاش برای مذاکره با سامسونگ جهت عرضه نسخه‌ اگزینوس گوشی‌های خانواده گلکسی اس 22 هستند.

image

این گزارش همچنین اعلام کرده که بازار اروپا طبق معمول تنها نسخه اگزینوس را دریافت خواهد کرد؛ بازار هند اما بر خلاف گذشته ممکن است به تیم کوالکام پیوسته و این گوشی‌ها را با پردازنده اسنپدراگون 898 دریافت کند.

اینطور که به نظر می‌ٰرسد، اوضاع در مقر شرکت سامسونگ در سووان نیز چندان جالب نیست. تیم موبایل و IT از تیم تولید پردازنده‌ها درخواست کاهش قیمت پردازنده اگزینوس 2200 را کرده‌اند؛ زیرا فروش این چیپست در حد انتظار شرکت نبوده است. تیم موبایل همچنین در حال مذاکره با کوالکام جهت تهیه پردازنده‌های اسنپدراگون با قیمتی پایین‌تر است و به همین دلیل، احتمالا تیم تولید چیپست‌های این شرکت مجبور به کاهش قیمت پردازنده خود خواهند شد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۴۰۰/۶/۱۶
ما که نمی‌تونیم بخریمش(حالا چه کوالکام و چه اگزینوس).
انتخاب‌های ما به میان‌رده‌های شیائومی محدود میشه.
و با این بویی که داره میاد تا چند وقت دیگه به "پایین‌رده‌ها" باید دلخوش کنیم