خانهاخبار
تعمیر گوشی و تبلت در کوک موبایل

تعمیر گوشی و تبلت در کوک موبایل

اگر گوشی موبایل شما خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد، هزینه تعمیر آن مهم است و قطعاً روی تصمیم شما تاثیر می گذارد. با ما همراه باشید تا اگر روزی موبایلتان به تعمیر نیاز پیدا کرد، بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید.
۱۴۰۰/۶/۱۶
image

اگر گوشی موبایل شما خراب شود و نیاز به تعمیر داشته باشد، هزینه تعمیر آن مهم است و قطعاً روی تصمیم شما تاثیر می گذارد. با ما همراه باشید تا اگر روزی موبایلتان به تعمیر نیاز پیدا کرد، بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید و آن را با کمترین هزینه و با بالاترین کیفیت تعمیر کنید. در صورتی که می خواهید بدون اینکه این مطلب را بخوانید، از راهنمایی و مشاوره رایگان بهره ببرید، با شماره تلفن 02167319 واحد تعمیرات کوک موبایل تماس بگیرید.

image

موبایل های پرچمدار آیفون و سامسونگ و سایر برندهای پر فروش در بازار، قیمت گران تری دارند، و نیاز به مراقبت بیشتری دارند. اگر ال سی دی این گوشی ها دچار ترک خوردگی شوند، اگر باتری آنها از کار بیفتد، و یا با هر اتفاق ناگواری روبرو شود که به تعمیر نیاز پیدا کند، مجبور به پرداخت هزینه سنگینی خواهید شد. در این مواقع باید خونسردی خود را حفظ کرده تا بتوانید بهترین تصمیم را بگیرید. اینکه گوشی معیوب خود را با ضرر بفروشید و یک گوشی نو خریداری کنید و یا اینکه آن را تعمیر کنید و دوباره استفاده کنید، به خود شما بستگی دارد. مطمئناً هزینه های تعمیر را در نظر خواهید گرفت و ما در این باره به شما کمک خواهیم کرد.

در این مقاله ما درباره تعمیر موبایل، هزینه تعمیرات موبایل اپل، سامسونگ، هواوی، شیائومی و غیره صحبت می کنیم و به بررسی هزینه های تعویض گلس ال سی دی و باتری می پردازیم. 

هزینه تعویض گلس گوشی موبایل چقدر است؟

image

در مواقعی که گوشی از دستتان سقوط می کند و با پنل جلو، به زمین و یا جسم سخت برخورد کند، به احتمال زیاد دچار ترک خوردگی می شود. این اتفاق که با ترک های ریز تار عنکبوتی روی صفحه نمایش گوشی همراه است، هم شکل ظاهری گوشی را خراب می کند و هم کار کردن با آن، آزار دهنده می شود. خب چه باید کرد، باز هم بر می گردیم به تعمیر و هزینه های آن.

خوشبختانه در تعمیرات موبایل فناوری جدید به نام تعویض گلس LCD باب شده است که در آن تکه های شکسته ال سی دی بوسیله تجهیزات و ابزار تعمیر موبایل تحت نظارت تعمیرکار ماهر و آموزش دیده جدا شده و بدون اینکه تاچ ال سی دی آسیب ببیند و یا مشکلی برای آن ایجاد شود، با یک گلس اورجینال جدید جایگزین می گردد و در واقع صفحه نمایش گوشی شما نوسازی می شود. هزینه این کار به طرز باورنکردنی پایین است. تعویض گلس، تنها در موبایل هایی انجام می شود که نمایشگر آنها شکسته، اما تاچ ال سی دی آن سالم است و مثل سابق، به خوبی کار می کنند. اگر گوشی شما از دستتان افتاد و با ترک خوردگی مواجه شد، و تشخیص اینکه آیا با تعویض گلس با هزینه پایین می توانید گوشی خود را ترمیم کنید و یا نیاز به تعویض ال سی دی می باشد با شماره تلفن 02167319 واحد تعویض گلس کوک موبایل تماس بگیرید و ضمن دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان، از هزینه تعمیر ال سی دی موبایل خود مطلع شوید.

هزینه تعویض باتری موبایل چقدر است؟ 

image

باتری های موبایل، قطعات مصرفی هستند و به مرور زمان عمر مفید آنها از بین می رود، تا جایی که کارایی شان را از دست می دهند و باید تعویض شوند. در مواردی نیز، باتری گوشی بنا به دلایل مختلف از جمله، استفاده نادرست از گوشی، استفاده از شارژرهای غیر اصل، بروز اختلال در سوکت و مدار شارژ گوشی و غیره، ممکن است دچار خرابی شود و نیاز به تعویض پیدا کند. خوشبختانه هزینه تعویض باتری معمولاً بسیار ارزان است، اگرچه در برخی موارد - هزینه های پرچمداران اخیر سامسونگ - هنوز هم می تواند بسیار گران باشد.

هزینه تعمیر و تعویض باتری های موبایل معمولا ارزان تر از سایر قطعات تلفن های هوشمند است. با این وجود، اگر نتوانید باتری خوب و با کیفیت خریداری کنید، ضمن اینکه، برای آن پول پرداخت کرده اید، روی عملکرد بعدی گوشی شما تاثیر بد خواهد گذاشت و عمر گوشی را کم خواهد کرد. 

از اینرو ما به شما مرکز تعمیرات موبایل و فروش انواع باتری گوشی موبایل و لوازم جانبی آن را پیشنهاد می کنیم که با خیال راحت می توانید به سایت آنها مراجعه کرده و باتری اصل متناسب با مدل گوشی خود را خریداری کنید. قیمت آنها واقعاً مقرون به صرفه بوده و باتری های خود را با گارانتی معتبر 6 ماهه تعویض بدون قید و شرط عرضه می کنند.

تعمیرات انواع برندهای گوشی در کوک موبایل

image

فرایند شروع تعمیر موبایل بر اساس برند و مدل گوشی متفاوت است. در زیر تعمیر برخی از گوشی های موبایل را بررسی می کنیم:

تعمیر گوشی سامسونگ

اگر اتفاق غیر قابل تصوری بیفتد و به تلفن هوشمند سامسونگ شما آسیب وارد شود، برای تعمیر و رفع مشکل آن می توانید به دفتر کوک موبایل مراجعه کنید و یا با شماره 02167319 تماس بگیرید و ضمن دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان، گوشی خود را با پیک به این مرکز ارسال نمایید و از خدمات تعمیر تخصصی گوشی های سامسونگ غیر حضوری این شرکت استفاده کنید. با توجه به مهارت، دقت و سرعت عمل تعمیرکاران این مرکز، عملیات تعمیر موبایل سامسونگ شما تقریباً همان روز انجام می شود، مگر اینکه مشکل حاد بوده و باید چندین قطعه تعویض گردد. 

تعمیرات آیفون

گوشی های آیفون از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند، دیر به دیر خراب می شوند اما اگر بی احتیاطی شود و با بروز اختلال در عملکرد همراه شوند، تعمیر آنها به تخصص و مهارت بالایی نیاز دارد. از اینرو یا باید موبایل خود را به نمایندگی اپل ببرید (چیزی که در ایران وجود ندارد) و یا باید مرکز تعمیری معتبر پیدا کنید. جایی که از تعمیرکاران متخصص و با دانش بهره می برند و به کمک تجهیزات و ابزارهای تعمیر پیشرفته، آیفون شما را به صورت مطمئن تعمیر کنند. ما به شما کوک موبایل را معرفی می کنیم. 

قبل از اینکه آیفون معیوب و یا آب خورده که برد آن آسیب دیده است را به مرکز تعمیرات کوک موبایل ببرید، بهتر است که تماس بگیرید و مشکل آیفون خود را با تعمیرکار این مرکز در میان بگذارید. سپس برای تعمیر آیفون خود، نزدیک ترین زمان را رزرو کنید و آیفون خود را به آن واحد تحویل دهید. ایده خوبی است که قبل از مراجعه، از داده ها و اطلاعات گوشی خود بکاپ بگیرید. همچنین Apple ID و رمز عبور خود را حفظ کنید تا در صورت نیاز آن را در اختیار تعمیرکار قرار دهید.

تعمیر موبایل هواوی

گوشی های هواوی یکی از دستگاه های موبایل پرفروش در ایران هستند. موبایل های هواوی امکانات خوبی دارند و کیفیت نمایشگر و به خصوص دوربین آنها، بسیار خوب هستند. تعمیرپذیری نسبتاً راحتی دارند اما به مهارت و دقت نیاز می باشد. اگر تلفن هوشمند Huawei شما خراب شده است، برای تعمیر آن می توانید به مرکز کوک موبایل مراجعه کنید. گوشی خود را با کمترین هزینه تعمیر کنید و در صورتی که برای تعویض به قطعه ای نیاز باشد، قطعات موبایل اصل و با کیفیت را از همین مرکز تهیه کنید و بدون صرف وقت و هزینه اضافی، گوشی خود را در سریعترین زمان ممکن تعمیر کنید. 

می توانید گوشی خود را از طریق پیک به این مرکز پیک کنید. کوک موبایل به صاحبان گوشی پیشنهاد می کند که قبل از ارسال، از اطلاعات شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه و ذخیره کنند و سپس تنظیم مجدد کارخانه را انجام دهند. مهم است که به یاد داشته باشید سیم کارت، کارت SD و قاب گوشی خود را بردارید.

تعمیر گوشی شیائومی

این روزها که بازار فروش گوشی های شیائومی داغ شده است، شاهد حضور این گوشی در جمع اکثر کاربران جوان هستیم و از اینرو تعمیرات شیائومی نیز مطرح می باشد. هزینه تعمیرات هر یک از اجزای تلفن هوشمند شیائومی تقریباً با گوشی های سامسونگ و هواوی یکسان است و هزینه ای که پرداخت می کنید بسته به مدل متفاوت است.

کوک موبایل مرکز تعمیرات گوشی ارزان قیمت

چگونه می توان یک مرکز خدمات تعمیر موبایل ارزان قیمت اما معتبر پیدا کرد. برای پاسخ به این سوال باید کمی تحقیق کنید. معمولاً رضایت بالای مشتری، سابقه و پیشینه مرکز تعمیرات، و ارائه خدمات ارزان و با کیفیت می تواند به شهرت و اعتبار آن مرکز کمک کند. دقت و سرعت عمل بالای تعمیرکاران نیز دلیلی بر اعتماد به یک مرکز تعمیرات موبایل می باشد. 

کوک موبایل یکی از مراکز تعمیر موبایل معتبر در تهران است که با بهره گیری از تعمیرکاران مجرب و آموزش دیده و به لطف تجهیزات و ابزارهای تعمیرات موبایل پیشرفته، خدمات ارزنده ای را در زمینه تعمیر انواع گوشی ها و تبلت های برندهای متنوع در بازار به مشتریان خود ارائه می کند. در این مرکز هر هفته ده ها موبایل ال سی دی شکسته، گوشی آب خورده، گوشی هایی که مادربرد شان آسیب دیده، دستگاه هایی که سوکت شارژ، باتری، دوربین، و سایر قطعات داخلی آنها خراب شده است، زیر دست تعمیرکاران حرفه ای با قیمت ارزان و منصفانه ای تعمیر می شود و مشتری نیز با رضایت صد در صدی، شرکت را ترک می کند. پس با خیال راحت گوشی تعمیری خود را به این مرکز بسپارید.

آموزش تعمیرات موبایل در کوک موبایل

تعمیر گوشی های موبایل نیاز به تخصص و یادگیری دارد. امروزه تعمیرکارانی در حرفه خود، موفق هستند که به خوبی آموزش دیده اند. تعمیر گوشی های هوشمند به خصوص آیفون ها و گوشی های پرچمدار سامسونگ که از فناوری های  پیچیده  استفاده می کنند، مستلزم دانش به روز در این حوزه می باشد. بنابراین اگر می خواهید، مهارت و دانش خود را ارتقاء دهید و به تعمیرکار حرفه ای تبدیل شوید، از آموزش تعمیرات موبایل غافل نشوید. اگر به حرفه پولساز تعمیرات گوشی علاقمند هستید، می توانید در کلاس ها و دوره های آموزش تعمیرات موبایل در مرکز فنی و تخصصی کوک موبایل شرکت کنید و از یادگیری تعمیرات انواع گوشی های موبایل و تبلت زیر نظر اساتید خبره و با دانش بهره ببرید. در پایان دوره، مدرک معتبر بگیرید و برای خود مغازه و یا مرکز تعمیر راه اندازی کنید. علاوه بر آقایان، بانوان و دختران جوان علاقمند به این حرفه و جویای کار نیز می توانند در دوره های آموزش تعمیر موبایل شرکت کنند و توانمندی های خود را به رخ همگان بکشند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)