خانهاخبار
هواوی نووا 9 در 23 سپتامبر به صورت رسمی در بازار چین عرضه خواهد شد

هواوی نووا 9 در 23 سپتامبر به صورت رسمی در بازار چین عرضه خواهد شد

اولین عضو خانواده هواوی نووا 9 این ماه با طراحی مشابه گوشی پرچم دار P50 ، وارد مارکت چین می‌شود.
۱۴۰۰/۶/۱۶

گزارشات اخیر نشان می‌دهند که هواوی اولین گوشی هوشمند سری نووا 9 را در این ماه معرفی می کند. این شرکت امروز در ویبو اعلام کرد سری هواوی نووا 9 را در 23 سپتامبر و برای کاربران چینی عرضه خواهد کرد. با توجه به پوستر رسمی ارائه شده، این گوشی مجهز به چهار لنز مختلف خواهد بود و بر روی لبه سمت راست آن دکمه تنظیم کننده صدا و کلید پاور قرار گرفته‌اند.

هواوی نوا 9

ماه گذشته گوشی همراه هواوی RTL-AL00 را در TENAA مشاهده کردیم و امروز این برند تایید کرد که این گوشی، نووا 9 است. سری جدید گوشی‌های هواوی در تاریخ 23 سپتامبر وارد مارکت چین شده و در بخش دوربین طراحی مانند گوشی هواوی P50 دارد. سری نوا یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هواوی در چین بوده که در طی سال‌های گذشته، استقبال بسیار زیادی از این خانواده شده است.

هر نسل این خانواده شامل چند دستگاه مختلف می‌ شود؛ به طور مثال نوا 8 دارای حداقل هفت دستگاه مختلف در خط تولید خود است. گواهینامه 3C نووا 9 نشان می دهد که ممکن است این تلفن همراه با شارژر سریع 66 واتی ارائه گردد.

تصویر لو رفته هواوی نووا 9 در TENNA

تفاوت اصلی بین نووا 9 و پرچمدار P50 محل قرارگیری لنزهای دوربین است. لنز اصلی نووا 9 در بالاترین قسمت حفره قاب پشتی قرار می‌گیرد و لنزهای دیگر به همراه یک فلاش LED نیز در قسمت پایینی آن جای خواهند گرفت. احتمالا نووا 9 با صفحه نمایش OLED و اسکنر اثر انگشت UD عرضه خواهد شد. این گوشی مانند گوشی‌های قبلی برند هواوی به سیستم عامل هارمونی او اس مجهز خواهد بود و انتظار می‌رود از اینترنت پر سرعت 5G هم پشتیبانی کند؛ زیرا در چین تقاضا برای اینترنت‌های پر سرعت افزایش یافته است و هر گوشی برای رسیدن به موفقیت در مارکت چین، باید اینترنت پرسرعت 5G را ارائه دهد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)