خانهاخبار
خرید راحت و مطمئن گیفت کارت و جم بازی

خرید راحت و مطمئن گیفت کارت و جم بازی

در دنیای امروزی که آگاهی افراد بسیار بالارفته است و تنوع و تعدد زیادی در امکانات و وسایل وجود دارد، خرید و دادن هدیه یکی از دغدغه های افراد می باشد.
۱۴۰۰/۶/۱۵
image

در دنیای امروزی که آگاهی افراد بسیار بالارفته است و تنوع و تعدد زیادی در امکانات و وسایل وجود دارد، خرید و دادن هدیه یکی از دغدغه های افراد می باشد چرا که سلیقه افراد مختلف باهم متفاوت است. خرید گیفت کارت می تواند بهترین گزینه برای هدیه خصوصا برای محصلان، دانشجویان، کاربران اینترنتی، گیمرها و حتی دوستان و آشنایان باشد. 

گیفت کارت دارای یک مقدار مشخص اعتبار مجازی و غیر نقدی است که قابلیت انتقال به حساب و شخص دیگری را ندارد.

این کارت ها به وسیله شرکت ها موسسه ها، بانک ها و سازمان های مختلف از سراسر جهان برای رفاه حال کاربران عرضه می شوند. 

افراد می توانند با استفاده از گیفت کارت به کالاها، خدمات و محصولات مختلفی دسترسی داشته باشند و هر آنچه را که نیاز دارند به سادگی خریداری نمایند.

مهم ترین نکات در خرید گیفت کارت

محبوبیت بالای گیفت کارت ها در میان مردم سراسر جهان باعث شده است که افراد سودجو قصد سواستفاده داشته باشند. 

لازم است که افراد خصوصا کاربران ایرانی با توجه به تحریم های اقتصادی در خرید انواع گیفت کارت ها به نکات و فاکتورهای مختلفی توجه داشته باشند. 

از جمله مهم ترین فاکتورهایی که در هنگام خرید گیفت کارت باید به آنها توجه داشت می توان به نوع گیفت کارت و کاربردهای آن، قیمت گیفت کارت و ارز رایج در آن، میزان اعتبار کارت، تاریخ انقضای گیفت کارت و موارد امنیتی آن، سابقه و اعتبار فروشگاه عرضه کننده، کارمزدها و مالیات ها و ... اشاره کرد.

گیفت کارت های رایج  و پرطرفدار

image

همانطور که عنوان شد امروزه تقریبا تمامی شرکت ها، سازمان ها و ارگان های معتبر و بزرگ برای رفاه بیشتر حال کاربران خود اقدام به تولید و عرضه انواع گیفت کارت ها با کاربردها و قابلیت های مختلف می کنند. 

امروزه ده ها گیفت کارت با مزایا و قابلیت های مختلف در دسترس کاربران قرار دارند که مهم ترین، محبوب ترین و رایج ترین آنها شامل گیفت کارت اپل یا گیفت کارت آیتونز از کمپانی اپل برای کاربران IOS و کمپانی اپل، گیفت کارت پلی استیشن از کمپانی سونی که محبوبیت بالایی در میان عاشقان کنسول PS دارد. 

گیفت کارت گوگل پلی که محصول کمپانی گوگل بوده و برای کاربران اندرویدی بسیار کاربردی است، گیفت کارت استیم که محصول کمپانی بزرگ Valve بوده و به کاربران خود اجازه عضویت در شبکه Steam را می دهد. 

گیفت کارت ایکس باکس که محصول مایکروسافت بوده و کاربران و طرفداران ایکس باکس می توانند از آن استفاده های زیادی ببرند و در نهایت گیفت کارت ریزرگلد که توسط کمپانی Razer  عرضه شده و محبوبیت بالایی در میان کاربران اینترنتی و گیمرها دارد.

جم بازی های ویدیویی

بازی های ویدیویی در سال های اخیر جایگاه ویژه ای در پر کردن اوقات فراغت افراد از سراسر جهان داشته اند و توانسته این به محبوب ترین وسیله سرگرمی تبدیل شوند. 

استودیوها و کمپانی های بازی سازی بسیاری از بازی های خود را به صورت رایگان در اختیار گیمرها قرار می دهند اما برای کسب درآمد بیشتر امکان خرید درون برنامه ای اندروید و ios را برای بازیکنان فراهم کرده اند. 

بازیکنان می توانند با خرید جم بازی از تمامی امکانات و آیتم های موجود در بازی ها استفاده کنند. 

گیمرها می توانند با خرید یوسی پابجی موبایل، خرید جم فری فایر، خرید الماس ایمو، خرید ویباکس فورتنایت و خرید CP کالاف دیوتی موبایل می توانند از آیتم های مختلف استفاده کنند و لذت و هیجان بیشتری از بازی ها تجربه کنند.

خرید آسان از پرشین گیفت کارت

سایت های متعددی در زمینه عرضه گیفت کارت و جم بازی می کنند و سایت PersianGiftCard.Com یکی از بهترین و معتبرترین آنها است. 

کاربران می توانند در این سایت به خرید جم بازی، خرید گیفت کارت اپل آیتونز، خرید گیفت کارت گوگل پلی و گیفت کارت پلی استیشن و ... بپردازند.  

این سایت دارای پشتیبانی آنلاین قبل و بعد از خرید، درگاه مطمئن بانکی و SSl و همچنین خدماتی مانند تحویل فوری محصول می باشد. کاربران می توانند در این سایت از شارژ فوری محصولات درون برنامه ای و شارژ فوری خرید اعتبار درون بازی نیز بهره مند شوند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)