خانهاخبار
انتخاب مناسب ترین سرور مجازی بورس

انتخاب مناسب ترین سرور مجازی بورس

اگر چه فعالیت در بورس یک فعالیت و سرمایه گذاری پر ریسک به حساب می آید اما ذهن بسیاری از افراد جامعه را به خود مشغول کرده است. حتی افرادی که هیچ مهارت و دانشی در مورد بورس ندارند یا سرمایه فراوانی نیز ندارند مشتاق و علاقمند به فعالیت در دنیای بورس شده اند.
۱۴۰۰/۶/۱۴

image

 

برای موفقیت در بورس و داشتن معاملات موفق و کسب جایگاه خوب در سرخطی سهام مد نظرتان باید حداقل با ابزارهای مورد نیازربرای معامله در بورس آشنا شوید. مهمترین و اولین ابزار قبل از شروع معامله در بورس سرور مجازی بورس می باشد.

چرا باید سرور مجازی بورس تهیه کرد؟

همانطور که می دانید اینترنت پر سرعت و پینگ پایین لازمه موفقیت در بورس می باشد. اما اینترنت خانگی و سیم کارتی به هیچ عنوان پاسخگوی مناسبی برای سرخطی موفق باشد در نتیجه افراد حرفه ای بورس از سرور مجازی بورس استفاده می کنند تا نسبت به رقبای خود امتیاز بالاتری داشته باشند.

اینترنت های معمولی به هیچ عنوان سرعت و توانایی اینترنت سرور مجازی بورس را ندارند. در صف های سنگین خرید و فروش سهام یا خرید عرضه اولیه موفقیت از آن کسانی که سرعت و دقت بالاتری در کلیک کردن و ارسال سفارش داشته باشند. این سرعت و دقت را تنها می توان با سرور مجازی بورس و نرم افزارها و ربات های سرخطی زن بورس تجربه کرد.

ویژگی های منحصر بفرد یک سرور مجازی بورس

حتماشما با افرادی صحبت کرده اید یا دیده اید که هر سهمی را مد نظر داشته باشند می توانند به راحتی خریداری کنند یا بفروش برسانند. تنها وسیله و ابزاری که این افراد را به موفقیت می رساند  تنها سرور مجازی بورس است .

سرور مجازی بورس محصول مفید و کاربردی است که شرکت های زیادی اقدام به ارائه آن برای معامله گران بورس می کنند.

این محصول با کیفیت مختلف و قیمت های متفاوتی در سایت های مختلف دید ه می شود و انتخاب را بسیار مشکل می کند. در این مقاله سعی داریم موارد و ویژگی هایی که یک سرور مجازی مناسب برای بورس باید داشته باشد را بیان کنیم تا شاید بتوانیم انتخاب یک سرور مجازی بورس که بتواند نیاز شما را برای سرخطی زدن بر آورده کند برای شما آسان و راحت کنیم.

image

 

سرعت آپلود و دانلود بالا :

سرورهای بورس معمولا اینترنتی بین 400 تا 10 هزار مگابیت نسبت به پلانی که انتخاب می کنید به شما می دهند. پس از خرید سرور می توانید با کمک نرم افزار ریموت دسکتاپ به سرور متصل شده و با نرم افزار اسپید تست سرعت دقیق  اینترنت سرور را تست می کنید. عددی که اسپید تست برای سرعت دانلود و آپلود به شما نشان می دهد دقیقا باید همان عددی باشد که در پلان خریده شده نوشته شده است.

پینگ یک میلی ثانیه :

پینگ یا همان سرعت ارسال درخواست شما با سرور های مجازی بورس فقط یک میلی ثانیه می باشد. با توجه به اینکه سرور کارگزاری ها در شهر تهران می باشد و سرور ها در دیتا سنتر شهر تهران و نزدیک به سرور های کارگزاری می باشند سرورها دارای پینگ 1 میلی ثانیه تا کارگزاری می باشند. این عدد را می توان با اسپید تست تست کرد . نرم افزار اسپید تست پینگ سرور مجازی بورس را صفر یا یک نشان می دهد که در صورتی که پینگ تا سرور مقصد 1از 1 کمتر باشد نرم افزار اسپید تست صفر نشان می دهد.

قابلیت استفاده از دستگاه های مختلف :

سرور مجازی بورس این قابلیت را دارد که از هر دستگاه مانند گوشی موبایل، لپتاب، کامپیوتر، تبلت و...با هر نوع سیستم عاملی ویندوز، اندروید، مک ، ios و... به آن متصل شد. محیط سرور یک محیط ویندوزی می باشد و کارکردآن بسیار راحت است و نیاز به مهارت خاصی ندارد. شما می توانید از هر دستگاهی به سرور خود متصل شوید به عنوان مثال زمانی که در خانه هستید از لپتاب یا کامپیوتر به سرور متصل شوید و زمانی که در سر کار می باشید از گوشی یا تبلت خود به سرور مجازی بورس متصل شوید.

شما توانایی نصب انواع نرم افزار های بورس رباتها ، اتو کلیکرها، کلیه نرم افزارهای تریدینگ و تحلیل بازار را بر روی سرور خود دارید. اگر از پلان های بالای سرور مجازی بورس استفاده کنید. امکان اینکه بتوانید به صورت همزمان نیز از سرور استفاده کنید نیز وجود دارد. البته برای استفاده همزمان از سرور بورس از دو دستگاه مختلف باید یوزر دوم را  تعریف و برای آن نام کاربری و رمز عبور تعیین کنید.

قابلیت دانلود و آپلود نامحدود :

سرور مجازی بورس ترافیک نامحدود دارد و می توانید بدون هیچ محدودیتی دانلود و آپلود فایل داشته باشید. این حجم فایل که داخل سرور انجام می دهید  به هیچ عنوان از اینترنت خود شما مصرف نخواهد شد و از اینترنت سرور استفاده می شود.

image

 

ربات ها و نرم افزارهای سرخطی زن :

ربات ها و نرم افزارها کدها یا برنامه هایی هستند که شما با تعیین سهم، تعدا سهم، و قیمت هر سهم و همچنین مشخص کردن زمان و تعداد کلیک برای شما کلیک دقیق انجام می دهد.

با کمک ربات ها می توانید میلی ثانیه ها  را نیز کنترل کنید و ثبت سفارش خود را با بالاترین دقت انجام دهید این عما با کلیک دستی بسیار محال و غیر ممکن است.

اگر سرور مجازی بورس خود را از شرکت های معتبر مانند شرکت وب داده که لینک آن در زیر مقاله آورده شده است تهیه کنید بدون پرداخت هیچ هزینه ای بابت ربات ها و کلیکرها می توانید همراه با سرور مجازی بورس لینک دانلود و آموزش آنها را بصورت رایگان دریافت کنید. در اصل با این کار با یک تیر دو نشان زده اید. هم سرعت اینترنت و پینگ پایین خواهید داشت و هم ربات و نرم افزار ها را می توانید دریافت کنید و استفاده از یک کارگزاری مناسب بهترین رتبه های سرخطی را در معاملات بورس از آن خود کنید.

پشتیبانی سرور های مجازی بورس :

برای تهیه سرور مجازی بورس باید از شرکتی سرور تهیه کنید که  پشتیبانی قوی و 24 ساعته داشته باشد. در بین سایت های متفاوت فروش سرور مجازی بورس ، تنها تعداد کمی از آن‌ها پشتیبانی پس از فروش دارند؛ اگر پس ازخرید هر سوالی در مورد سرور و روش اتصال و استفاده از آن برای شما پیش بیاید گروه پشتیبانی شرکت وب داده از طریق مکالمات آنلاین و یا تماس تلفنی یا تیکت به بخش فنی پاسخگو به‌ تمامی ابهامات ذهن شما در رابطه با سرور مجازی بورس می باشد. پشتیبانی دقیق یکی از امتیازهای مهم برای یک شرکت محسوب می شود.

شرکت وب داده محصول کاربردی دیگر برای تریدرهای ارزهای دیجیتال  که قصد فعالیت در سایت ها و صرافی های خارجی را دارند نیز ارائه می دهد. این محصول به نام سرور مجازی ترید یک آی پی ثابت از کشورهای مختلف با کیفیت و امنیت بسیار بالا برای سرمایه گذاران  صرافی های بین المللی ارائه می دهد.

برای تهیه هرگونه سرور مجازی و اختصاصی از جمله سرور مجازی بورس و سرور مجازی ترید هم اکنون می توانید به سایت شرکت وب داده مراجعه نمایید.

سرور مجازی ترید :

https://webdade.com/trade-vps

شرکت وب داده :

https://webdade.com

سرور مجازی بورس :

https://webdade.com/bourse-vps

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)