خانهاخبار
رنگ‌بندی گوشی ریلمی 8s 5G به طور رسمی مشخص شد

رنگ‌بندی گوشی ریلمی 8s 5G به طور رسمی مشخص شد

ریلمی قصد دارد رویدادی را در روز ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) برگزار کرده و در آن از نخستین تبلت خود و دو گوشی هوشمند جدید رونمایی کند. اکنون رنگ‌بندی و بخشی از مشخصات یکی از این گوشی‌ها نیز پیش از عرضه توسط این شرکت تایید شده‌اند.
۱۴۰۰/۶/۱۴

روز ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) برای شرکت ریلمی روز بسیار بزرگی محسوب می‌شود. این شرکت چینی قصد دارد از نخستین تبلت خود یا همان ریلمی پد و دو گوشی جدید که ریلمی 8s 5G و ریلمی 8i نام دارند، رونمایی کند. پیش از این، رندر‌هایی نیز از این گوشی‌ها منتشر شده بودند که ما را با طراحی آنها آشنا می‌کردند؛ اما متاسفانه تنها این گوشی‌ها را در یک رنگ‌ نشان می‌دادند.

image

 

پس از دیدن گوشی 8s 5G در رنگ بنفش و 8i در رنگ مشکی در رندر‌های ذکر شده؛ امروز دو پوستر جدید نیز توسط ریلمی منتشر شده‌اند که گوشی 8s 5G را در رنگ‌های آبی و بنفش در کنار یکدیگر نشان می‌دهد. دیدن نسخه بنفش گوشی در این پوستر، مهر تاییدی بر صحت رندر‌های لو رفته پیشین نیز هست.

با نگاه به این پوستر‌ها، می‌توانیم متوجه شویم که گوشی ریلمی 8s 5G از نمایشگر حفره‌دار استفاده کرده و دوربین سلفی در سمت چپ قسمت بالایی نمایشگر گوشی قرار دارد. سنسور اثر انگشت این گوشی نیز در کنار آن و روی دکمه پاور قرار گرفته است.

image

 

ریلمی پیش از این تایید کرده بود که گوشی 8s 5G از پردازنده مدیاتک دیمنسیتی 810 استفاده خواهد کرد؛ بنابراین نخستین گوشی در جهان خواهد بود که از چیپست جدید ۶ نانومتری میداتک بهره می‌برد.

این شرکت هنوز مشخصات سخت افزاری این گوشی را منتشر نکرده اما با استناد به شایعات، ریلمی 8s 5G به همراه نمایشگر ۶.۵ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم، ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی، رابط کاربری Realme UI 2.0 و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ واتی روانه بازار خواهد شد.

 

دوریبن سلفی این گوشی که در حفره نمایشگر قرار دارد، رزولوشن ۱۶ مگاپیکسل را داشته و دوربین اصلی ریلمی 8s 5G نیز کیفیت ۶۴ مگاپیکسلی را دارد. ریلمی همچنین در کنار عرضه این پوستر‌ها، اعلام کرده که قصد دارد از دو اسپیکر بلوتوثی نیز در این مراسم رونمایی کند که احتمالا مخصوص بازار هند خواهند بود.

image

 

درباره مشخصات احتمالی گوشی ریلمی 8s 5G چه می‌اندیشید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)