خانهاخبار
تمامی گوشی‌های سری A سامسونگ در سال آینده، به همراه لرزشگیر اپتیکال عرضه خواهند شد

تمامی گوشی‌های سری A سامسونگ در سال آینده، به همراه لرزشگیر اپتیکال عرضه خواهند شد

در امروز شایعه‌ای منتشر شده که خبر استفاده از لرزشگیر اپتیکال در تمامی گوشی‌های سری A سامسونگ عرضه شده در سال آینده را می‌دهد.
۱۴۰۰/۶/۱۴

در سال جاری، شرکت سامسونگ در دوربین اصلی برخی از مدل‌های سری A خود، مانند A52 و A72 از لرزشگیر اپتیکال یا همان OIS استفاده کرد؛ اما به نظر می‌آید که قرار است در سال آینده، اوضاع به طور کلی تغییر کند.

image

به گفته گزارش جدیدی که توسط یکی از رسانه‌های کره‌ای منتشر شده است، سامسونگ می‌خواهد در تمامی گوشی‌های سری A عرضه شده در سال ۲۰۲۲، از لرزشگیر اپتیکال استفاده کند. در صورت حقیقت داشتن این شایعه، سامسونگ قدم بزرگی را جهت ارائه یکی از ویژگی‌هایی که پیش از این مختص پرچمداران بود، به کاربران تمامی رده‌های قیمتی گوشی‌های خود برداشته است.

اگر سامسونگ در این امر موفق شود، میان‌رده‌های آن برگ برنده جدیدی در برابر میان‌رده‌های شرکت شیائومی خواهند داشت که اخیرا به موفقیت چشمگیری دست یافته‌اند. گوشی‌های میان رده شیائومی معمولا از نظر قیمت، نسبت به محصولات هم رده سامسونگ برتری دارند؛ اما در صورت استفاده از لرزشگیر اپتیکال، میان رده‌های سامسونگ خواهند توانست در بخش دوربین و مخصوصا در عکاسی در هنگام شب، به راحتی این گوشی‌ها را شکست دهند.

image

البته ناگفته نماند که بسیاری از کاربران از مزیت‌های ویژگی لرزشگیر اپتیکال مطلع نیستند و ممکن است اهمیت چندانی به آن ندهند؛ بنابراین مشخص نیست که استفاده سامسونگ از این تکنولوژی موجب محبوبیت بیشتر میان رده‌هایش خواهد شد یا خیر.

این گزارش همچنین به این امر اشاره می‌کند که دوربین‌هایی که از لرزشگیر اپتیکال استفاده می‌کنند، برای سازنده حدودا ۱۵ درصد گران‌تر تمام شده و افزودن این ویژگی به یک گوشی، قیمت تمام شده آن برای سازنده را حدود ۳ درصد افزایش می‌دهد که طبیعتا موجب افزایش قیمت گوشی برای مصرف کننده نیز خواهد شد.

image

درباره این اقدام سامسونگ جهت استفاده از OIS در تمامی گوشی‌های سری A سال آینده چه می‌اندیشید؟ آیا میان رده‌های سامسونگ را می‌پسندید یا گوشی‌های شرکت‌هایی چون شیائومی یا هواوی را به آنها ترجیح می‌دهید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)