خانهاخبار
انتقال تاریخچه چت‌های واتس‌اپ از دستگاه‌های iOS به گوشی‌های سامسونگ میسر شد

انتقال تاریخچه چت‌های واتس‌اپ از دستگاه‌های iOS به گوشی‌های سامسونگ میسر شد

در ماه گذشته، واتس‌اپ اعلام کرد که به زودی قابلیت انتقال تاریخچه چت‌ها را از پلتفرم iOS به گوشی‌های اندرویدی سامسونگ فراهم می‌کند و سرانجام در امروز استفاده از این قابلیت ممکن شد.
۱۴۰۰/۶/۱۳

در ماه گذشته و در همان روزی که شاهد معرفی گوشی های تاشو گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 توسط سامسونگ بودیم؛ پیام‌رسان واتس‌اپ اعلام کرد که می‌خواهد امکان انتقال تاریخچه‌ چت‌ها از پتلفرم iOS‌ را به گوشی‌های اندرویدی سامسونگ که از نسخه 10 و 11 این سیستم عامل استفاده می‌کنند، فراهم کند.

image

 

در امروز بالاخره این قابلیت در دسترس کاربران قرار گرفته و اگر یک گوشی سامسونگ که از نسخه 10 یا 11 سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند را دارید، دیگر می‌توانید تاریخچه چت‌های واتس‌اپ خود را از یک آیفون به آن انتقال دهید.

این پروسه، بدون ارسال چت‌های شما به واتس‌اپ انجام شده و شامل پیام‌های صوتی، عکس‌ها و ویدیوها نیز می‌شود. در هنگام نصب واتس‌اپ بر روی یک گوشی سامسونگ که از اندروید 10 یا 11 استفاده می‌کند، کاربران از این پس گزینه‌ای را جهت انتقال تاریخچه چت‌ها از iOS مشاهده خواهند کرد. برای انجام این پروسه به یک کابل USB-C به لایتنینگ نیاز خواهید داشت.

image

اطلاعات اکانت، عکس پروفایل، تمامی چت‌ها، گروه‌ها، تاریخچه‌ چت‌ها، عکس‌ها و فیلم‌ها همگی منتقل خواهند شد اما به دلیل خاصی، تاریخچه تماس‌ها و نام شما قابل انتقال نیستند. جزئيات بیشتر درباره این پروسه را می‌توانید در اینجا مشاهده کنید.

برای استفاده از این قابلیت، به اپلیکیشن سامسونگ Smart Switch نیاز خواهید داشت و اینطور که به نظر می‌رسد، این قابلیت تنها برای گوشی‌های نو یا گوشی‌هایی که به تازگی به تنظیمات کارخانه بازگشته‌اند وجود دارد. به گفته واتس‌اپ، این ویژگی به زودی برای سایر دستگاه‌های اندرویدی نیز در دسترس قرار می‌گیرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)