خانهاخبار
مشخصات تبلت مایکروسافت سرفیس گو 3 پیش از معرفی آن لو رفت!

مشخصات تبلت مایکروسافت سرفیس گو 3 پیش از معرفی آن لو رفت!

شرکت مایکروسافت قصد دارد رویدادی را در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) جهت معرفی جدیدترین محصولات سخت افزاری خود برگزار کند، اما مشخصات جدیدترین تبلت این شرکت یا همان سرفیس گو 3 پیش از برگزاری این مراسم لو رفته‌اند.
۱۴۰۰/۶/۱۳

شرکت مایکروسافت قصد دارد تا رویدادی را در تاریخ ۲۲ سپتامبر (۳۱ شهریور) و ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برگزار کرده تا از جدیدترین محصولات سخت افزاری خود در آن رونمایی کند. پس از تایید زمان برگزاری این مراسم توسط مایکروسافت، حالا جزئیات یکی از گجت‌های جدید این شرکت به لطف خبرگزاری WinFuture.de منتشر شده‌اند.

image

 

تبلت مایکروسافت سرفیس گو 3 اندازه ۱۰.۵ اینچی نسل پیشین را حفظ کرده و به همراه بدنه ساخته شده از جنس آلیاژ منیزیوم و کیبورد کاور که به صورت جداگانه به فروش می‌رسد، عرضه خواهد شد.

image

 

یکی از تغییرات مهم در این تبلت، استفاده از پردازنده‌های نسل دهمی اینتل امبر لیک Y در آن است. نسخه پایه سرفیس گو 3 که ماه گذشته در بنچمارک Geekbench دیده شده بود، از پردازنده پنتیوم گلد 6500Y به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. نسخه گران‌تر این تبلت اما به همراه پردازنده اینتل Core i3-10100Y عرضه شده که دارای کلاک اسپید پایه ۱.۳ گیگاهرتز است؛ البته این پردازنده با توجه به نیاز کاربر، امکان بالا بردن کلاک اسپید خود تا ۳.۹ گیگاهرتز را نیز دارد. این نسخه از ۸ گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد.

image

مایکروسافت قرار است در کنار تبلت سرفیس گو 3، از مدل جدیدی در سری سرفیس لپ‌تاپ نیز رونمایی کند. احتمال معرفی گوشی تاشو سرفیس دوئو 2 نیز که چندی پیش عکس‌ها و مشخصات آن منتشر شده بودند، وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)