خانهاخبار
شیائومی ردمی 10 پرایم با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

شیائومی ردمی 10 پرایم با دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و قیمت مقرون‌به‌صرفه معرفی شد

شیائومی نسخه ارزان قیمت ردمی 10 را در قالب ردمی 10 پرایم عرضه کرد. این گوشی تقریبا تمام مشخصات برادر بزرگتر خود را دارد و از 7 سپتامبر ( 16 شهریور) در دسترس خواهد بود.
۱۴۰۰/۶/۱۲

شیائومی مدتی پیش ردمی 10 را در سطح جهانی عرضه کرد و اکنون نسخه کمی ارزان قیمت این گوشی را در قالب ردمی 10 پرایم عرضه خواهد کرد.

image

ردمی جدید ابتدا در بازار هند عرضه شده و تقریباً تمام مشخصات هم خانواده خود را دارد. این بدان معناست که شما پردازنده مدیاتک هلیو G88 را روی برد ردمی 10 پرایم هم خواهید دید. در پشت گوشی، یک دوربین 50 مگاپیکسلی، یک دوربین التراواید 8 مگاپیکسلی و دو دوربین 2 مگاپیکسلی دریافت خواهید کرد. این سنسور 50 مگاپیکسلی قطعا پیشرفت قابل توجهی نسبت به دوربین 13 مگاپیکسلی نسل قبلی یا همان ردمی 9 پرایم به ارمغان می‌آورد. از دوربین‌های دو مگاپیکسلی هم یکی برای عکاسی پرتره و دیگری برای عکاسی ماکرو است. دوربین نیز دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است که در درون نمایشگر قرار گرفته است.

در بخش صفحه نمایش، ردمی 10 پرایم وعده نرخ نو سازی ​​90 هرتز را در صفحه نمایش 6.5 اینچی LCD می‌دهد. همچنین این پنل، رزولوشن فول‌اچ‌دی پلاس خواهد داشت. در حین پخش ویدیو هم خود گوشی به صورت خودکار، نرخ نو سازی نمایشگر را روی 60 هرتز می‌گذارد تا به این شکل در مصرف باتری صرفه‌جویی شود.

یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی، که 1000 میلی آمپر ساعت بیشتر از نسخه جهانی Redmi 10 است، تکمیل کننده نرخ تازه سازی بالا برای بازی و کار کردن با این گوشی است. به طور کل گویا این بزرگ‌ترین تغییری است که ردمی 10 پرایم نسبت به نسخه جهانی‌اش دارد.

جدا از این‌ها، این گوشی با شارژر 18 وات همراه است. این گوشی همچنین از شارژ معکوس 9 واتی هم پشتیبانی می‌کند تا به کمک آن بتوانید گجت‌هایی مثل ردمی ایربادز، ردمی بند یا بلندگوهای بلوتوثی خود را شارژ کنید. و اینکه این شارژ معکوس هم به کمک کابل است و نه به صورت بی‌سیم! شارژری که در بسته‌بندی ردمی 10 پرایم حاضر خواهد بود نیز سرعت 22.5 واتی دارد.

ردمی 10 پرایم همچنین دارای جک هدفون 3.5 میلی متری، 4 یا 6 گیگابایت رم، حافظه 64 یا 128 گیگابایتی قابل ارتقاء با استفاده از اسلات اختصاصی MicroSD و حسگر اثر انگشت ادغام شده با دکمه پاور است. همچنین این گوشی با اندروید 11 و رابط کاربری MIUI 12.5 همراه است.

این گوشی فعلا فقط در بازار هند و با قیمت حدودی 171 دلاری برای مدل پایه با رم و حافظه 4/64 عرضه می‌شود. مدل گران‌تر که رم و حافظه 6/128 دارد هم با قیمت حدودی 198 دلار همراه است. 

ردمی ایربادز 3 پرو

علاوه بر ردمی 10 پرایم، شیائومی همچنین ردمی ایربادز 3 پرو را در هند عرضه کرد. هدفون های بی سیم ایربادز دارای چیپست کوالکام هستند و از کدک aptX Adaptive پشتیبانی می‌کنند.

آنها دارای یک باتری 43 میلی آمپر ساعتی و یک جعبه شارژ هستند که 600 میلی آمپر ساعت دیگر را نیز فراهم می‌کند. شیائومی می‌گوید این هدفون‌ها می‌توانند هفت ساعت به صورت مستقل استفاده شود. با استفاده از جعبه شارژ، می‌توانید تا 30 ساعت پخش موسیقی را انجام دهید.

ردمی ایربادز 3 پرو همچنین دارای استاندارد IPX4 برای مقاومت در برابر پاشش آب است. قیمت آنها 2999 روپیه (41 دلار آمریکا) است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)