خانهاخبار
اپل واچ سری 7 ممکن است با نمایشگر بزرگ‌تری عرضه شود

اپل واچ سری 7 ممکن است با نمایشگر بزرگ‌تری عرضه شود

اپل برای تجربه کاربری بهتر ممکن است اندازه نمایشگر اپل واچ سری 7 را بزرگ کند!
۱۴۰۰/۶/۱۲

در زمانی که هنوز رونمایی اپل واچ سری 7 در روز سه‌شنبه 23 شهریور به دلیل برخی از مشکلات پیش آمده قطعی نیست و حتی ممکن است به تعویق بیفتد، شایعات منتشر شده حول محور جدیدترین نسل ساعت هوشمند اپل تمامی ندارند. براساس جدیدترین شایعه منتشر شده، نسخه بزرگ‌تر اپل واچ سری 7 ممکن است با نمایشگر بزرگ 1.9 اینچی عرضه شود.

براساس خبری که قبل بلومبرگ منتشر کرده بود، اپل واچ سری 7 قرار است در اندازه‌های بزرگ 41 و 45 میلی‌متری روانه بازار شود که نسخه 45 میلی‌متری آن براساس این شایعه جدید از نمایشگر 1.9 اینچی با رزولوشن تصویر 484 در 396 بهره خواهد برد. این اندازه نمایشگر از نمایشگرهای اپل واچ سری 6 40 و 44 میلی‌متری با نمایشگر 1.78 اینچی و رزولوشن 448 در 368 بزرگ‌تر است. 

image

البته شایان ذکر است که  این تغییر اندازه نمایشگر شاید چندان محسوس نباشد ولی این افزایش 16 درصدی پیکسل‌های نمایشگر اپل واچ سری 7 به معنای فضای بیشتر برای ویجت‌های بیشتر و تجربه کاربری بهتر است. براساس گزارش‌های رسیده اپل در حال کار روی واچ‌فیس‌های بیشتر و بروزرسانی نسخه قبلی آنهاست. به عنوان مثال، یک نمونه از واچ‌فیس‌های جدید به نام اطلس قادر است 24 منطقه زمانی را به طور همزمان نمایش دهد.

باید اشاره کرد که این دومین باری است که اپل در اندازه اپل واچ‌های خود تفییراتی را پدید می‌اورد. اولین باری که اپل تغییراتی را در ساعت هوشمند خود اعمال کرد به سال 2017 برمی‌گردد یعنی زمانی که اندازه 38 و 42 میلی‌متری اپل واچ 3 جای خود را به اپل واچ سری 4 با اندازه 40 و 44 میلی‌متری داد. 

image

شاید عجیب‌ترین نکته در مورد اپل واچ سری 7 زمان معرفی و رونمایی آن است چرا که برخی از شایعات قبلا ابراز داشته‌اند که جدیدترین نسل ساعت هوشمند اپل در روز 23 شهریور و همراه با آیفون 13 معرفی خواهد شد ولی اکنون خبرهایی به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه شاید رونمایی از اپل واچ سری 7 به دلیل به مشکل برخوردن اپل برای طراحی و اضافه کردن مشخصات فنی جدید به این ساعت هوشمند تاخیر داشته باشد. این تاخیر به دلیل مشکلات فنی برای طرفداران اپل چندان نیز عجیب نیست چرا که دو مدل از پرچمدار سال قبل اپل یعنی ایفون 12 مینی و آیفون 12 پرو مکس نیز به همین دلایل تفاوت در اندازه و ساختار با تاخیری هرچند کم مواجه شدند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)