خانهاخبار
نسخه بتای جدید مرورگر اینترنتی سامسونگ امنیت و نوار آدرس را بهبود می‌بخشد

نسخه بتای جدید مرورگر اینترنتی سامسونگ امنیت و نوار آدرس را بهبود می‌بخشد

آپدیت جدید مرورگر اینترنتی سامسونگ با تغییرات محسوسی از طریق گلکسی استور و پلی استور در دسترس است. این تغییرات شامل امنیت بیشتر, بهبود یافتن بخش نوار آدرس می‌باشد.
۱۴۰۰/۶/۱۲

مرورگر اینترنتی سامسونگ با پشتیبانی از افزونه‌ها (از جمله مسدود کننده‌های تبلیغات)، رابط کاربری سفارشی و غیره، یکی از کامل ترین شاخه‌های کرومیوم است. تیم توسعه دهندگانی که روی نسخه 16 کار می‌کنند، پیشرفت‌هایی را در هسته مرورگر و رابط کاربری آن به ارمغان آورده‌اند. در ادامه باهم نگاهی می‌اندازیم به تغییرات جدید این مررورگر.

image

 

برای شروع ، این برنامه اکنون بر اساس Chromium M92 ساخته شده است که دارای تشخیص سریعتر و کارآمدتر فیشینگ (دزدی اطلاعات محرمانه) است. سامسونگ برخی از ویژگی‌های ایمنی خود را از جمله افزودن قابلیت تشخیص و مسدود کردن پیکسل‌ها به Smart Protect اضافه کرده است. آن‌ها تصاویر 1x1 هستند که نامرئی هستند، اما به سرورهای شخص ثالث کمک می‌کند تا صفحات وب را که بازدید کرده‌اید پیگیری کنند.

در مرحله بعد، نوار آدرس برای نشان دادن اطلاعات بیشتر توسعه یافته است. این داده‌ها را به ترتیب زیر نشان می‌دهد:

  1. به پیشنهادات پاسخ دهید (به عنوان مثال پیش بینی هنگام جستجو برای «آب و هوا»)
  2. پیشنهادات مربوط به جستجو
  3. پیشنهادات از بوک مارک‌ها و هیستوری

پیشنهادات از یک لیست ساده به استفاده از عنصر چیپست UI انتخاب شده است، که به مرورگر اجازه می‌دهد موارد بیشتری را روی صفحه قرار دهد. در نهایت، زوم صفحه وجود دارد که برخلاف بزرگنمایی معمولی، این ویژگی همه چیز را روی صفحه نگه می‌دارد؛بنابراین لازم نیست برای مشاهده چیزهایی که از صفحه خارج شده اند صفحه را به کناره بچرخانید. این روش مشابه افزایش اندازه متن عمل می‌کند، اما سایر عناصر صفحه را نیز متناسب می‌کند.

با نسخه بتا که از طریق گلکسی استور و پلی استور در دسترس است، می‌توانید ویژگی‌های جدید را برای چرخاندن استفاده کنید. برای بارگیری این برنامه نیازی به دستگاه سامسونگ ندارید و نسخه بتا به عنوان یک برنامه جداگانه نصب می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)