خانهاخبار
رویداد PlayStation Showcase 2021 در روز ۱۹ شهریور برگزار خواهد شد

رویداد PlayStation Showcase 2021 در روز ۱۹ شهریور برگزار خواهد شد

شرکت سونی به تازگی در توییتی به تاریخ برگزاری رویداد بعدی PlayStation Showcase اشاره کرد؛ این مراسم در روز ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار می‌شود.
۱۴۰۰/۶/۱۱

شرکت سونی به تازگی تاریخ برگزاری رویداد PlayStation Showcase 2021 را اعلام کرده است؛ این مراسم در ساعت ۰۰:۳۰ به وقت ایران و در بامداد روز ۹ سپتامبر (۱۹ شهریور) برگزار خواهد شد.

در این رویداد ۴۰ دقیقه‌ای، قرار است نگاهی به آینده کنسول پلی استیشن 5 انداخته و بسیاری از استودیو‌های پلی استیشن و استودیو‌های مشهور بازیسازی نیز از جدیدترین پروژه‌های خود که قرار است عرضه آنها از کریسمس امسال آغاز شود، رونمایی می‌کنند.

image

یکی از محصولاتی که از حالا می‌دانیم در این مراسم حضور نخواهد داشت، نسل دوم پلی استیشن VR است. نسل جدید این هدست واقعیت مجازی که کنترلر‌های جدیدی نیز دارد، در سال آینده عرضه خواهد شد. در پست منتشر شده در پلی استیشن بلاگ نیز که مربوط به همین رویداد است، چیزی درباره این هدست واقعیت مجازی دیده نمی‌شود.

طرفداران پلی استیشن، مدت بسیاری را برای برگزاری یک رویداد تابستانی توسط این شرکت صبر کرده‌اند. پلی استیشن در E3 امسال حضور نداشت و در گیمزکام نیز محتوای چندانی از آنها ندیدیم. این شرکت در ماه جولای یک استریم State of Play را برگزار کرد اما هیچ‌یک از پروژه‌های استودیو‌های اصلی این بخش در آن حضور نداشتند. احتمالا سونی قصد داشته تا این بازی‌ها را در این مراسم نمایش دهد.

با وجود حضور کم‌رنگ پلی استیشن در رویدادهای مربوط به گیمینگ امسال، شرکت سونی تابستان پر سر و صدایی را در این بخش تجربه کرد. پلی استیشن به تازگی استودیو سازنده بازی «ریترنال» را «هاوس‌مارک» نام دارد و همچنین استودیوی Nixxes را که تخصص آنها پورت بازی به پی سی است، خریداری کرد. این شرکت همچنین موفق به فروش تعداد بسیار زیادی از کنسول نسل نهمی خود، یعنی پلی استیشن 5 شد.

image

البته همه چیز برای این شرکت به خوبی پیش نرفته است، مدتی قبل به رفتار سونی با سازندگان بازی‌های کوچک‌تر اعتراضاتی صورت گرفت. همچنین پس از اعلام خبر تعطیلی استور‌های پلی استیشن 3 و پلی استیشن ویتا توسط سونی، کاربران شدیدا به این تصمیم اعتراض کردند و همین موجب تغییر سیاست سونی و عدم تعطیلی استور این کنسول‌های قدیمی شد.

image

سونی هنوز اعلام نکرده که در این مراسم دقیقا قصد رونمایی از چه عناوینی را دارد؛ اما با توجه به اشاره این شرکت به تاریخ عرضه این بازی‌ها که از کریسمس امسال آغاز شده و تا اواسط سال آینده نیز شاهد ریلیز آنها هستیم، احتمالا در این رویداد نگاهی به عناوینی چون Horizon: Forbidden West که عرضه آن تا فوریه سال ۲۰۲۲ به تعویق افتاده، God of War: Ragnarok که قرار است در سال ۲۰۲۲ عرضه شود، بخش مولتی پلیر بازی The Last of Us Part 2 که ریلیز جداگانه خواهد داشت و حتی نسخه بازسازی شده بازی The Last of Us خواهیم انداخت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)