خانهاخبار
رنگ بندی ویوو X70 پرو پلاس مشخص شد

رنگ بندی ویوو X70 پرو پلاس مشخص شد

گوشی ویوو X70 پرو پلاس در رنگ‌های آبی، مشکی و نارنجی در تاریخ 9 سپتامبر عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۶/۱۲

تنها یک هفته تا معرفی رسمی سری ویووX70  فاصله داریم و کمپانی ویوو به آرامی تبلیغات خود را در سرتاسر چین شروع کرده است. پوسترهای منتشر شده از گوشی ویوو X70 پرو پلاس نشان می‌دهد که در رنگ‌های مشکی، آبی و نارنجی به بازار عرضه خواهد شد. قبلاً رندرهای مشکی و نارنجی این گوشی را مشاهده کرده بودیم اما اولین بار است که نسخه آبی آن را در تیزرهای عکسی رسمی ویوو می بینیم؛ رنگ آبی ویوو X70 پرو پلاس جالب بنظر می‌رسد و احتمالا افراد زیادی این رنگ را برای خرید انتخاب کنند.

دیروز اطلاعات جدیدی از گوشی ویوو X70 پرو پلاس اعلام شد که طبق این اطلاعات، گوشی جدید برند ویوو دارای یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین 8 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابری، یک لنز عکاسی اولترا واید 48 مگاپیکسلی سونی  IMX598 و یک لنز 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 برای عکس های پرتره خواهد بود؛ هم چنین ویوو X70 پرو پلاس مجهز به تراشه اسنپدراگون 888 پلاس و پردازنده سیگنال تصویر (ISP) اختصاصی ویوو است.

پوسترهای ویوو X70 پروپلاس

پردازنده سینگال اختصاصی ویوو وظایف مختلفی مانند تنظیم نور عکس، بهبود تصویر، ترکیب فریم‌ها و ... را بر عهده دارد. مدیر محصول ویو در مورد پردازنده سینگال تصویر Vivo V1 اطلاعات بیشتری را در ویبو به اشتراک گذاشت؛ پردازنده Vivo V1 توسط یک تیم 300 نفره در ویو طراحی و ساخته شده است و حدودا 24 ماه زمان برده تا این پردازنده به این شکل تولید شود. نتیجه کار آن‌ها بسیار شگفت انگیز است و این پردازنده عکس هایی ثبت می‌کند که نمی‌توانید باور کنید توسط یک گوشی گرفته شده است.

ویوو X70 پرو پلاس

از گوشی هوشمند ویوو X70 پرو پلاس در کنار سایر خانواده سری X70 ، در تاریخ 9 سپتامبر به طور رسمی رونمایی خواهد شد و انتظار می‌رود با وجود این مشخصات فنی، ویوو X70 پرو پلاس به یکی از گوشی‌های برتر این برند تبدیل شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)