خانهاخبار
با استناد به شایعه‌ای جدید، گوشی‌های گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در روز ۶ آبان عرضه می‌شوند

با استناد به شایعه‌ای جدید، گوشی‌های گوگل پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو در روز ۶ آبان عرضه می‌شوند

مدتی قبل شایعه‌ای درباره احتمال عرضه گوشی‌های جدید پیکسل گوگل در ماه سپتامبر شنیده بودیم ولی حالا شایعه‌ جدیدی منتشر شده است که خبر از عرضه این گوشی‌ها در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) می‌دهد.
۱۴۰۰/۶/۱۱

شرکت گوگل مدتی قبل وجود گوشی‌های پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را تایید کرده و اعلام کرد که این گوشی‌ها در پاییز امسال روانه بازار خواهند شد؛ اما متاسفانه گوگل هرگز به تاریخ دقیق عرضه این گوشی‌ها اشاره نکرد.

چندی پیش، شایعه‌ای منتشر شد که خبر از معرفی این گوشی‌ها در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) می‌داد که دقیقا مصادف با همان هفته‌ای است که شرکت اپل قصد معرفی آیفون‌های جدید خود را دارد. این حرکت از سوی گوگل با توجه به محبوبیت بسیار بیشتر گوشی‌های آیفون نسبت به پیکسل، چندان عقلانی به نظر نمی‌رسید. اما حالا شایعه‌ای منتشر شده که خبر‌های دیگری را به همراه دارد.

image

 

با استناد به این شایعه، تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور)، احتمالا تنها برای معرفی این گوشی‌ها بوده و گوگل قصد دارد تا پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو را در تاریخ ۲۸ اکتبر (۶ آبان) روانه بازار کند. گفته می‌شود که پیش فروش این محصول نیز از تاریخ ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) آغاز خواهد شد.

البته این شایعه، احتمال برگزاری رویدادی در تاریخ ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) را جهت معرفی این گوشی رد نمی‌کند؛ برای مثال شرکت سونی همیشه گوشی جدیدی را معرفی کرده و سپس چندین ماه برای آغاز پیش فروش آن صبر می‌کند. بنابراین فاصله یک ماهه میان معرفی و فروش این محصولات، چندان عجیب به نظر نمی‌رسد؛ هرچند شرکت گوگل تا به حال هرگز از این روش استفاده نکرده است.

به همین دلیل، اگر تاریخ عرضه ۲۸ اکتبر (۶ آبان) صحیح باشد، به احتمال زیاد باید منتظر معرفی این گوشی‌ها در تاریخ ۱۸ یا ۱۹ اکتبر (۲۶ یا ۲۷ مهر) باشیم. ناگفته نماند که تمامی اینها حدس و گمان بوده ولی افشاگری که این شایعه را منتشر کرده است، اعتقاد محکمی بر صحت آن دارد.

image

 

گوشی‌های جدید پیکسل از پردازنده Tensor طراحی شده توسط گوگل و ساخته شده توسط سامسونگ استفاده می‌کنند. از سایر امکانات این گوشی‌ها می‌شود به دوربین ۵۰ مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت قرار گرفته در زیر نمایشگر اشاره کرد.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)