خانهاخبار
تماشا کنید: تست‌های مقاومت و ضد آب بودن گلکسی زد فولد 3

تماشا کنید: تست‌های مقاومت و ضد آب بودن گلکسی زد فولد 3

به نظر می‌رسد گلکسی زد فولد 3 مقاوم‌ترین گوشی هوشمند تاشو است!
۱۴۰۰/۶/۱۰

از زمان معرفی گلکسی زد فولد 3، سامسونگ تاکید بسیاری روی مقاومت بالا و استحکام جدیدترین پرچمدار خود داشته است. گلکسی زد فولد 3 که از محافظ صفحه گوریلا گلس ویکتوس بهره می‌برد از ساختاری که سامسونگ آن را آرمور آلومینیوم می‌نامد ساخته شده است. به ادعای سامسونگ، آرمور آلومینیوم از گوشی‌های هوشمندی که با آلومینیوم معمولی ساخته شده‌اند بسیار محکم‌تر است. همچنین سامسونگ با بهبودهایی در زمینه لولای قویتر و ضدآب بودن گلکسی زد فولد 3، گوشی تاشوی خود را به بهترین گوشی هوشمند تاشو بدل کرده است. به علاوه، گلکسی زد فولد 3 گواهی ضدآب IPX8 را دریافت کرده است که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند دربرابر گرد و غبار اسیب‌پذیر است. در این راستا، شرکت AllState با انجام چندین تست از قبیل تست سقوط و  تست غوطه‌وری در زیر آب ادعاهای سامسونگ را سنجیده است و به نظر می‌رسد سامسونگ نمره قبولی را دریافت کرده است. 

 

 

همانطور که در ویدیو مشاهده می‌کنید اولین تست سقوط گلکسی زد فولد 3 در حالی انجام شد که نمایشگر داخلی آن باز بود. این تست سقوط که از ارتفاع 1.8 متری انجام شد چندین خراش را در اطراف قاب گلکسی زد فولد 3 را نشان داد و همچنین یک اسیب پیکسلی بسیار کوچک ولی دائمی را نیز به همراه داشت. سپس، گلکسی زد فولد 3 در حالی که نمایشگر داخلی آن بسته بود با نمایشگر خارجی از همان ارتفاع سقوط کرد. در این تست، نمایشگر زد فولد 3 به طور کلی شکست و ترک‌های بسیاری روی آن دیده می‌شد. 

image

تست بعدی آزمایش غوطه‌وری بود که در آن گلکسی زد فولد 3 در یک استخر شنا و در عمق 1.5 متری زیر آب برای 30 دقیقه قرار داشت. خوشبختانه زد فولد 3 توانست با موفقیت به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری دوام بیاورد. البته شایان ذکر است که این تست در آب زلال و تازه انجام شده است و نفوذ آب همراه با ناخالصی زیاد ممکن است اسیب‌های جدی به دستگاه وارد کند. 

image

در نهایت باید اشاره کرد که با توجه به ازمایش‌های انجام شده، AllState اعلام کرده است که گلکسی زد فولد 3 را شاید بتوان مقاوم‌ترین گوشی هوشمند تاشو تولید شده تا به امروز دانست. این می‌تواند خبر بسیار خوبی برای طرفداران گوشی‌های تاشو باشد چرا که نشان می‌دهد آینده این گجت‌های خاص روشن است. البته باید اشاره کرد که گرد و غبار، هنوز دشمن اصلی گلکسی زد فولد 3 است.  

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)