خانهاخبار
اوپو اوایل ماه آینده سری رنو 6 را در اروپا، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهد کرد

اوپو اوایل ماه آینده سری رنو 6 را در اروپا، خاورمیانه و آفریقا عرضه خواهد کرد

دوست داران اوپو از ماه اینده می‌توانند سری رنو 6 را در کشورهای اروپایی، آفریقا و خاور میانه خریداری کنند.
۱۴۰۰/۶/۱۰

برند اوپو از سری رنو 6 در 5 ژوئن و در کشور چین رونمایی کرد و پس از آن در اواسط جولای این گوشی را در دسترس کاربران هندی خود هم قرار داد؛ حالا اوپو قصد دارد گوشی رنو 6 را در مارکت‌های دیگر عرضه کند. به نظر می‌رسد سری رنو 6 در اروپا، خاورمیانه و آفریقا حدود یک ماه دیگر معرفی خواهد شد.

گوشی اوپو رینو 6 پرو 5G این هفته در امارات توسط اینفلوئنسرهای محلی تبلیغ شد و در حال حاضر دو گوشی رنو 6 و Reno 6 5G در مرحله پیش سفارش کشور مصر هستند. مدل پرو این گوشی بسیار محدود است و ظاهرا تنها افراد ساکن امارات می‌توانند ان را خریداری کنند و خبری از عرضه آن در اروپا یا سایر کشورهای خاورمیانه نیست. البته ممکن است اوپو تنها به معرفی مدل‌هایی پرداخته باشد که حدس می‌زند فروش بیشتری با خود به همراه دارند؛ در نتیجه امیدواریم سری پرو رنو 6 در تمامی نقاط دنیا عرضه شود.  

image

گوشی اوپو Reno 6 5G داخل وب‌سایت‌های آلمانی و فرانسوی اوپو درج شده که این تبلیغات تاریخ 9 سپتامبر را نمایش می‌دهند. داخل این تیزر عکس از تراشه Dimensity 900 صحبت می‌شود که تنها روی مدل Reno 6 5G از آن استفاده کرد‌ه‌اند؛ البته عبارت “Reno6 5G series” نشان می‌دهد که بیش از یک گوشی قرار است به مارکت اروپا وارد شود. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.43 اینچی بوده و به یک پردازنده هشت هسته‌ای مجهز شده است. دو مدل مختلف از گوشی رنو 6 5G عرضه می‌گردد؛ 128 گیگابایت حافظه داخلی با 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با 12 گیگابایت رم که هر شخص با توجه به نیاز خود می‌تواند یکی از این نسخه‌ها را خریداری نماید. ظرفیت 4300 میلی آمپر ساعت باتری، نوید بخش یک باتری قدرتمند است که با کمک فناوری شارژ سریع 65 واتی می‌توان آن را به سرعت شارژ کرد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)