خانهاخبار
نسخه لایت هدفون وان پلاس بادز پرو در راه است

نسخه لایت هدفون وان پلاس بادز پرو در راه است

وان پلاس قصد دارد تا نسخه‌ای ارزان‌تر از وان پلاس بادز پرو را راهی بازار کند
۱۴۰۰/۶/۱۰

وان پلاس ماه گذشته از هدفون بادز پرو رونمایی کرد که سومین هدفون این شرکت به حساب می‌آید و اولین هدفونی است که از حذف نویز فعال بهره می‌برد. این هدفون یعنی بادز پرو ۱۵۰ دلار قیمت گذاری شده است که البته گفته شده یک نسخه لایت با قیمت کمتر هم در راه است. حالا به نظر می‌رسد این نسخه لایت کم‌کم به مرحله واقعیت نزدیک می‌شود و حتی شاید قیمتی که کاربران انتظارش را دارند، نداشته باشد.

یکی از بلاگرهای معروف به نام Max Jambor ادعا کرده این نسخه لایت نیز از حذف نویز فعال بهره خواهد برد و قیمتی آنچنان پایین نیز نخواهد داشت. این  بلاگر هیچ حرفی از تاریخ و زمان عرضه این هدفون به میان نیاورده و تنها احتمال داده که این هدفون‌های کاملا بی‌سیم همراه با گوشی وان پلاس 9 RT معرفی شود. لازم به ذکر است گوشی وان پلاس 9 RT طبق شایعات قرار است در ماه اکتبر در هند و چین عرضه شود.

image

هدفون وان پلاس بادز پرو با درایورهای ۱۱ میلی‌متری و گواهی IP55 عرضه می‌شوند. همچنین پشتیبانی از صدای دالبی اتموس، LHDC و تاخیر ۹۴ میلی ثانیه‌ای برای آن در نظر گرفته شده است. برحسب تبلیعات صورت گرفته برای این هدفون‌ها می‌توان عمر باتری ۳۸ ساعتی را انتظار داشت که با ۱۰ دقیقه شارژ می‌توان تا ۱۰ ساعت به صورت مداوم به موسیقی گوش داد. قابل ذکر است این هدفون از ویژگی Warp Charge وان پلاس برخوردار خواهد بود. وان پلاس بادز پرو با شارژرهای بی‌سیم سازگار است و اگر شارژر بی‌سیم Qi در خانه دارید می‌توانید هدفون‌های جدید وان پلاس را با کمک آن شارژ کنید. تنها نکته‌ای که در مورد شارژ بی‌سیم وجود دارد اینست که سرعت شارژ با آن کمی کندتر از مدل سیمی است که چندان هم دور از انتظار نیست.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)