خانهاخبار
تبلت ریلمی پد از پردازنده مدیاتک هیلیو G80 استفاده می‌کند

تبلت ریلمی پد از پردازنده مدیاتک هیلیو G80 استفاده می‌کند

تبلت ریلمی پد به تازگی در بنچمارک شناخته شده Geekbench قرار گرفته است و با دیدن نتایج آن، می‌توانیم با برخی از مشخصات این تبلت آشنا شویم.
۱۴۰۰/۶/۹

تبلت ریلمی پد که اولین تجربه این شرکت چینی در بازار تبلت‌های اندرویدی خواهد بود، به تازگی در بنچمارک Geekbench‌ دیده شده است. این تبلت از پردازنده مدیاتک هیلیو G80 به همراه ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند؛ البته به احتمال زیاد مدلی با ۶ گیگابایت حافظه رم نیز عرضه خواهد شد.

image

این بچمارک همچنین نشان می‌دهد که ریلمی پد با سیستم عامل اندروید 11 به بازار خواهد آمد. ریلمی پد در رنگ‌های خاکستری و طلایی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و نمایشگر ۱۰.۴ اینچی آن، از نوع IPS LCD بوده و رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ و نرخ نوسازی ۶۰ هرتز را دارد.

دوربین سلفی این تبلت رزولوشن ۸ مگاپیکسل را دارد و دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی آن نیز در پشت آن دیده می‌شود. باتری این تبلت ظرفیت ۷۱۰۰ میلی آمپر را دارد و حافظه داخلی آن که احتمالا قابل افزایش است، ظرفیت ۶۴ گیگابایت را دارد. این تبلت از قلم استایلس نیز پشتیبانی کرده و احتمالا به مانند سری گوشی‌های گلکسی نوت سامسونگ، قلم در بدنه دستگاه قرار می‌گیرد.

image

با استناد به شایعات، ریلمی قصد دارد این تبلت را در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) و با قیمت ۲۰٫۰۰۰ روپیه هند (حدود ۲۷۳ دلار) معرفی کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)