خانهاخبار
مشخصات سخت افزاری گوشی مایکروسافت سرفیس دوئو 2 افشا شدند

مشخصات سخت افزاری گوشی مایکروسافت سرفیس دوئو 2 افشا شدند

به تازگی نسل دوم از سری گوشی‌های تاشو مایکروسافت، یا همان سرفیس دوئو 2 در بنچمارک Geekbench دیده شده است. در ادامه، نگاهی به مشخصات افشا شده این گوشی می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۶/۶

حدود دو هفته قبل، شرکت سامسونگ از گوشی تاشو گلکسی زد فولد 3 رونمایی کرد. این گوشی برای کاربرانی که به دنبال یک گوشی تاشو و کاربردی هستند، محصولی رویایی بوده و ویژگی‌هایی چون نمایشگر تاشو ۷.۶ اینچی و قابلیت‌های مولتی تسکینگ رابط کاربری One UI 3 را به همراه دارد. با این وجود، سری فولد سامسونگ تنها گوشی‌های تاشو موجود نیستند و گزینه‌های دیگری نیز وجود دارند که همانطور که انتظار می‌رود، محبوبیت این سری را ندارند.

image

 

به گفته MSPowerUser، شرکت مایکروسافت نیز قصد دارد تا جانشین گوشی تاشو سرفیس دوئو را که در سال گذشته و به همراه نمایشگر دوگانه عرضه شده بود، روانه بازار کند.  این گوشی احتمالا در ماه اکتبر عرضه خواهد شد و برخی از مشخصات آن نیز به لطف قرار گرفتن این مدل در بنچمارک Geekbench، افشا شده‌اند.

با توجه به دستگاهی که در Geekbench قرار گرفته است، مایکروسافت سرفیس دوئو 2 از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 888 و ۸ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند. همانطور که انتظار می‌رود، این گوشی با اندروید 11 به بازار خواهد آمد.

مسلما سخت افزار این گوشی به نسبت نسل قبل بهبود یافته است ولی متاسفانه خبری از یک آپگرید خیره کننده و تمام و عیار نیست. نسل اول این گوشی یا همان سرفیس دوئو، از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 855 بهره برده و به همراه ۶ گیگابایت حافظه رم در دسترس کاربران قرار گرفت؛ مشخصا، این میزان از حافظه رم برای یک گوشی با نمایشگر دوگانه و هدف اصلی مولتی تسکینگ کافی نبود.

image

با وجودی که سخت افزار قدرتمندتر سرفیس دوئو 2 خبر خوشحال کننده‌ای محسوب می‌شود؛ می‌دانیم که مایکروسافت توجه ویژه‌ای نیز به بخش دیگری از نسل اول این گوشی کرده است که مورد انتقاد کاربران قرار گرفته بود. دوربین نسل اول سرفیس دوئو کیفیت بسیار ناامید کننده و پایینی داشت که موجب اعتراض کاربران این گوشی تاشو شده بود.

حالا، عکس‌های لو رفته از این گوشی نشانگر استفاده از یک دوربین سه‌گانه در آن هستند. این گوشی برخلاف نسل پیشین دارای برآمدگی دوربین خواهد بود که با توجه به افزایش کیفیت آن، توجیه مناسبی داشته و احتمالا کاربران نیز با آن کنار خواهند آمد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Reza

۱۴۰۰/۶/۶
عجب‌.....