خانهاخبار
گوشی ویوو X70‌ در ماه سپتامبر و به همراه پردازشگر عکس اختصاصی این شرکت عرضه خواهد شد

گوشی ویوو X70‌ در ماه سپتامبر و به همراه پردازشگر عکس اختصاصی این شرکت عرضه خواهد شد

در روز گذشته شایعه‌ای درباره تولید یک پردازشگر عکس توسط ویوو شنیده بودیم و امروز یکی از مقامات این شرکت، این شایعه را به همراه تاریخ عرضه گوشی هوشمند بعدی ویوو، یعنی X70‌ تایید کرد.
۱۴۰۰/۶/۶

در روز گذشته، شایعه‌ای درباره احتمال تولید یک پردازشگر عکس توسط شرکت چینی ویوو به گوش می‌رسید. اما در امروز «هو بایشان»، مدیر عامل بخش چین شرکت ویوو، کنفرانسی مطبوعاتی را برگزار کرد تا در آن برنامه‌های جدید این شرکت را برای چند ماه آتی مشخص کند؛ وی در این کنفرانس وجود این پردازشگر را تایید کرده و به تاریخ عرضه سری گوشی‌های X70 نیز اشاره کرد.

به گفته «بایشان»، پردازشگر عکس تولید شده توسط این شرکت ویوو V1 نام دارد و از آن برای نخستین بار در سری گوشی‌های X70 این شرکت استفاده شده است. وی همچنین تایید کرد که این گوشی‌ها در ماه سپتامبر معرفی خواهند شد و این شرکت در حال کار روی یک تبلت نیز هست که احتمالا باید در نیمه اول سال ۲۰۲۲ منتظر آن باشیم.

image

وی درباره اینترنت اشیا و سیاست جدید ویوو در این زمینه نیز صحبت‌هایی کرد. به گفته آقای «بایشان»، ویوو حالا از استراتژی 1+3+N استفاده کرده که دقیقا همان چیزی است که مدتی پیش توسط هواوی ابداع شد و سپس ریلمی نیز به استفاده از آن رو آورد؛ در این استراتژی، یک گوشی هوشمند در وسط قرار داشته و سه دستگاه جانبی را کنترل می‌کند، سپس آن دستگاه‌ها نیز به چند وسیله هوشمند دیگر متصل خواهند شد.

«هو بایشان» همچنین به مزایای ایجاد یک اکوسیستم از گجت‌ها اشاره کرده و عقیده دارد که این امر موجب تجربه بهتر کاربران و سهولت بیشتر زندگی آنها خواهد شد. وی شرکت آمریکایی اپل را به عنوان بهترین در زمینه نگهداری کاربران در اکوسیستم خود می‌شناسد.

در نهایت، مدیر عامل ویوو می‌گوید که آنها بر خلاف سایر شرکت‌های سازنده گوشی‌های هوشمند چینی، فعلا برنامه‌ای برای عرضه یک تلویزیون ندارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)