خانهاخبار
اوپو نیز قصد ورود به بازار تبلت‌ها را دارد

اوپو نیز قصد ورود به بازار تبلت‌ها را دارد

شرکت‌های چینی سازنده‌ گوشی‌های هوشمند، مدتی است که دوباره رو به تبلت‌های اندرویدی آورده‌اند و به نظر می‌رسد که اوپو نیز قصد دارد تا به این بازار وارد شود.
۱۴۰۰/۶/۵

مدتی است که شرکت‌های چینی توجه دوباره‌ای به تبلت‌های اندرویدی دارند و اینطور که به نظر می‌رسد، شرکت اوپو نیز قصد دارد تا از این موج محبوبیت مجدد تبلت‌های اندرویدی استفاده کرده و تبلت خود را به بازار عرضه کند. افشاگر شناخته شده یعنی Digital Chat Station، در صفحه خود در شبکه اجتماعی ویبو برخی از مشخصات کلیدی این تبلت و همچنین عکسی از طراحی احتمالی آن را منتشر کرد.

تبلت اوپو قرار است با نمایشگر بزرگ ۱۲.۶ اینچی روانه بازار شود که مشابه چیزی است که در جدیدترین تبلت‌ هواوی، یعنی میت تب پرو دیده بودیم. عکس رندر شده‌ای که از طراحی این تبلت منتشر شده نیز شباهت بسیار زیادی به تبلت هواوی دارد.

image

 

تبلت اوپو به همراه نسخه‌ای از رابط کاربری ColorOS که مخصوص تبلت‌ها طراحی شده‌ است عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این نسخه از ColorOS همانند سیستم عامل iPadOS دارای داک مخصوص اپلیکیشن‌های پر کاربرد و همچنین ویجت است که البته برای یک دستگاه اندرویدی، نوآوری خاصی محسوب نمی‌شود!

این تبلت نیز بخشی از اکوسیستم اوپو خواهد بود و امکان تعامل ساده با گوشی‌ها، ساعت‌ و ایرفون‌های بی‌سیم اوپو به وسیله آن وجود دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)