خانهاخبار
دستبند سلامتی فیت بیت Charge 5 معرفی شد

دستبند سلامتی فیت بیت Charge 5 معرفی شد

فیت بیت در امروز از جدیدترین دستبند هوشمند خود که Charge 5 نام داشته و با سنسور‌های متعددی عرضه خواهد شد، رونمایی کرد.
۱۴۰۰/۶/۴

فیت بیت در امروز از جدیدترین دستبند هوشمند خود که Charge 5‌ نام دارد، رونمایی کرد. این نخستین دستبند هوشمند ورزشی این شرکت بوده که قابلیت سنجش نوار قلب یا ECG را به همراه دارد؛ برای استفاده از این قابلیت، کافی است فریم فلزی این دستبند را به مدت ۳۰ ثانیه با انگشت خود لمس کنید. این قابلیت کمی بعد از عرضه این دستبند فعال خواهد شد.

image

فیت بیت Charge 5 همچنین از یک سنسور سنجش حرارت پوست و سنسور EDA که وظیفه سنجش استرس را به عهده دارد، برخوردار است. بیش از ۲۰۰ حالت مختلف مدیتیشن در این دستبند یافت می‌شوند. سنسور دیگری نیز در این دستبند قرار گرفته که تغییرات ضربان قلب و ضربان قلب در هنگام استراحت را بررسی می‌کند. در نهایت، فیت بیت یک سنسور سنجش اکسیژن خون نیز در این محصول قرار داده است.

این دستبند برای شنا مناسب بوده و تا عمق ۵۰ متری در برابر نفوذ آب مقاومت می‌کند. فیت بیت Charge 5 جهت ردگیری بهتر فعالیت‌های ورزشی، دارای GPS نیز هست. طرفداران تمرین‌های HIIT نیز می‌توانند حالت‌های آماده مربوط به آن را در این دستبند هوشمند پیدا کنند.

image

دستبند Charge 5 نسبت به نسل قبلی حدود ۱۰ درصد نازک‌تر بوده و جنس بند آن نیز تغییر کرده است. فیت بیت این بند‌های جدید را اینفینیتی بند نامیده و می‌گوید که برای ورزش بسیار راحت‌تر از بند مدل‌های قبلی هستند.

نمایشگر این دستبند هوشمند نیز به نسبت آنچه در نسل پیشین دیده بودیم، روشنایی دو برابری دارد. اندازه این نمایشگر ۱.۰۴ اینچ بوده و از لایه حفاظتی گوریلا گلس 3 نیز استفاده می‌کند. ویژگی جدیدی که در امسال به این سری از دستبند‌های هوشمند آمده، قابلیت صفحه همیشه روشن یا Always-On Display‌ است.

در هنگام خاموش بودن حالت Always-On Display و همچنین سنسور اکسیژن خون، عمر باتری این دستبند هوشمند به ۷ روز خواهد رسید. در صورت استفاده مداوم از GPS، عمر باتری در ۵ ساعت به پایان می‌رسد. شارژ کامل این دستبند، دو ساعت به طول خواهد انجامید.

image

 

به غیر از ویژگی‌های مربوط به ردگیری ورزشی، فیت بیت Charge 5 قابلیت‌های دیگری نیز مانند سیستم پرداخت هوشمند فیت بیت پی دارد. اگر از گوشی‌های اندرویدی استفاده می‌کنید، همچنین می‌توانید از طریق این بند به اعلان‌های خود پاسخ دهید.

image

پیش فروش دستبند هوشمند فیت بیت Charge 5 از امروز با قیمت ۱۸۰ دلار و در سایت این شرکت آغاز می‌شود. تعداد زیادی بند نیز در این سایت قرار گرفته است که کاربران می‌توانند آن را برای دستبند هوشمند جدید خود سفارش دهند. این دسبتند در کشور کانادا با قیمت ۲۳۰ دلار کانادا، در انگلستان با قیمت ۱۷۰ پوند، در آلمان و فرانسه با قیمت ۱۸۰ یورو، در استرالیا به قیمت ۲۷۰ دلار استرالیا و در نیوزیلند به قیمت ۳۰۰ دلار نیوزیلند به فروش خواهد رسید.

 

کاربران در هنگام خرید فیت بیت Charge 5، شش ماه اشتراک رایگان فیت بیت پریمیوم نیز دریافت خواهند کرد که در حالت عادی، قیمت ۱۰ دلار در ماه را دارد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Babak

۱۴۰۰/۶/۴
Sleep tracking