خانهاخبار
بازی Assassin’s Creed Odyssey از این پس روی کنسول‌های نسل نهمی به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

بازی Assassin’s Creed Odyssey از این پس روی کنسول‌های نسل نهمی به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه اجرا می‌شود

یوبیسافت به تازگی آپدیتی برای نسخه پیشین سری بازی‌های Assassin’s Creed، یا همان Odyssey منتشر کرده که فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه را به کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس می‌آورد.
۱۴۰۰/۶/۴

بازی Assassin’s Creed Odyssey که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده بود، در روز گذشته آپدیتی را دریافت کرده که پشتیبانی از حالت ۶۰ فریم بر ثانیه را به کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس و اس می‌آورد.

image

یوبیسافت این خبر را در توییتر خود منتشر کرده و اعلام کرد که آپدیت 1.6 بازی Assassin’s Creed Odyssey، به کاربران کنسول‌های نسل نهمی اجازه می‌دهد تا این بازی را با فریم ریت ۶۰ فریم بر ثانیه تجربه کنند. این خبر برای طرفداران این بازی بسیار خوشحال کننده خواهد بود زیرا نسخه نسل نهمی این عنوان که در سال ۲۰۱۸ عرضه شده بود، وجود ندارد و Odyssey به صورت Backward Compatibility بر روی این کنسول‌ها اجرا می‌شود.

در نسل نهم از کنسول‌ها، عرضه آپدیت‌های برای پشتیبانی از حالت ۶۰ فریم بر ثانیه تبدیل به یک رسم شده و بازی‌های محبوبی چون Dark Souls 3 و The Last of Us Part 2 با عرضه این آپدیت‌ها به کاربران اجازه می‌دهند تا بار دیگر این عناوین را با کیفیت بالاتری تجربه کنند.

بازی Assassin’s Creed Odyssey، در دوران یونان باستان جریان داشت و بازیکن می‌توانست بین یک خواهر و برادر به نام‌های کاساندرا و الکسیوس، یکی را به عنوان شخصیت اصلی انتخاب کند. این بازی به دلیل قابلیت‌های بسیاری که در گیمپلی دیده می‌شد و همچنین مپ یا نقشه بسیار بزرگ آن، مورد تحسین عده زیادی قرار گرفت و از فروش خوبی نیز برخوردار بود.

image

عناوین سری Assassin’s Creed برای پشتیبانی مناسب پس از عرضه خود شناخته شده‌اند و آخرین بازی این سری یعنی Assassin’s Creed Valhalla نیز از این قاعده مستثنی نیست. جدیدترین بسته الحاقی این بازی که Siage of Paris نام دارد، مدتی پیش منتشر شد.

اجرای Assassin’s Creed Odyssey به صورت ۶۰ فریم بر ثانیه برای طرفداران آن که قصد بازگشت به این بازی را داشته و همچنین بازیکنان جدید که می‌خواهند آن را برای نخستین بار تجربه کنند، بسیار عالی خواهد بود. یوبیسافت نیز در حال کار روی عنوان Assassin’s Creed Infinity بوده که قرار است تغییرات بزرگی را برای این سری به ارمغان بیاورد. این عنوان به مانند بازی‌های لایو سرویس چون فورتنایت و GTA Online، همواره تغییر کرده و قرار است در آن شاهد برحه‌های متخلف تاریخی باشیم.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)