خانهاخبار
اپل واچ سری 7 شاید بزرگترین ساعت هوشمند اپل باشد!

اپل واچ سری 7 شاید بزرگترین ساعت هوشمند اپل باشد!

براساس جدیدترین شایعات، جدیدترین ساعت اپل یا همان اپل واچ سری 7 قرار است با اندازه‌های 41 و 45 میلی‌متری عرضه شود.
۱۴۰۰/۶/۳

همانطور که می‌دانیم به احتمال فراوان اپل ماه آینده از جدیدترین محصولات خود از جمله آیفون 13 و ایرپادز 3 رونمایی خواهد کرد. یکی دیگر از این محصولات اپل واچ سری 7 است که پیشتر هم چند رندر از آن منتشر شده بود. امروز اما براساس جدیدترین شایعات منتشر شده، گزارش شده است که اپل واچ سری 7 با اندازه‌ای بزرگتر از نسل‌های قبلی خود عرضه خواهد شد. به این صورت که آخرین نسل ساعت‌های هوشمند اپل در دو اندازه 41 و 45 میلی‌متری روانه بازار خواهند شد.

شایان ذکر است که اپل واچ سری 7 قرار است جایگزین واچ‌های حال حاضر اپل با اندازه‌های 40 و 44 میلی‌متری شود. در واقع، اپل واچ‌های 40 و 44 میلی‌متری از اپل واچ‌های سری 4 مرسوم شدند و تا قبل از آن نیز اپل ساعت‌هایی با اندازه 38  و 42 میلی‌متری روانه بازار می‌کردند. به نظر می‌رسد اپل بار دیگر قصد دارد تا تغییراتی در اندازه ساعت‌های هوشمند انجام دهد چرا که اپل هر چندسال تغییراتی را در طراحی محصولات خود به وجود می‌اورد. 

image

جدا از این تغییرات در اندازه، اپل هنوز اعتقادی محکم به طراحی ساعت‌های هوشمند خود دارد و به نظر می‌رسد تغییری را در این بخش شاهد نباشیم. البته براساس شایعات نکته مثبت این است که بند‌های نسل قبلی اپل واچ در اپل واچ سری 7 نیز قابل استفاده است و کاربران نیازی به خریداری مجدد بند ساعت نخواهند داشت. به علاوه، به نظر می‌رسد بندهای اپل واچ‌ 40 و 44 میلی‌متری نیز در مدل‌های جدید نیز قابل استفاده خواهد بود. 

البته این افزایش اندازه در اپل واچ سری 7 چندان عجیب نیست زیرا اپل در تلاش است تا اندازه حاشیه‌های نمایشگر اپل واچ را به حداقل برساند و طراحی نمایشگر تخت و بی‌حاشیه را به اپل واچ سری 7 وارد کند. در این راستا، رندرهایی نیز از اپل واچ سری 7 منتشر شده بود که طراحی تخت و نمایشگر بی‌حاشیه این ساعت هوشمند را نشان می‌دهد.

درنهایت باید اشاره کرد که اپل واچ سری 7 درکنار پرچمدار مورد انتظار اپل یعنی ایفون 13 قرار است ماه آینده رونمایی و معرفی شوند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)