خانهاخبار
تیزری از گوشی نوکیا G50 5G لو رفت

تیزری از گوشی نوکیا G50 5G لو رفت

در ماه گذشته شاهد قرار گرفتن گوشی‌ نوکیا G50 5G در برخی فروشگاه‌های آنلاین انگلیسی بودیم و حالا تیزری تبلیغاتی از این گوشی نیز منتشر شده است.
۱۴۰۰/۶/۲

در ماه گذشته، گوشی نوکیا G50 5G شرکت HMD Global پیش از عرضه در بسیاری از فروشگاه‌های آنلاین کشور انگلستان دیده شد. حالا نیز به لطف صفحه رسمی اینستاگرام نوکیا فرانسه، می‌توانیم نگاه دیگری به این گوشی بیاندازیم. این ویدیو که پس از مدت کوتاهی حذف شد، برای نخستین بار توسط NokiaPowerUser دیده شده و در آن شاهد انیمیشن کوتاهی از این گوشی در رنگ‌های آبی و قهوه‌ای ماسه‌ای هستیم.

این گوشی به همراه ناچ قطره‌ای و دوربین سه‌گانه روانه بازار خواهد شد؛ در متن منتشر شده در زیر این پست، نوکیا می‌گوید که دوربین اصلی این گوشی رزولوشن ۴۸ مگاپیکسل را داشته و باتری آن نیز تا ۲۴ ساعت استفاده مداوم، پاسخگوی نیازهای کاربران است.

image

با استناد به شایعات، نوکیا G50 5G احتمالا از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 480 استفاده کرده که از 5G‌ نیز پشتیبانی می‌کند؛ این گوشی به همراه ۴ گیگبایت حافظه رم و بین ۶۴ تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. نمایشگر این گوشی اندازه ۶.۳۸ اینچی را داشته و رزولوشن آن نیز احتمالا ۷۲۰×۱۵۶۰ خواهد بود.

نوکیا G50 5G به احتمال زیاد در زمان عرضه قیمت حدودا ۲۱۰ پوند را داشته که معادل حدود ۲۴۵ یورو یا ۲۸۵ دلار است. شما درباره این گوشی جدید نوکیا و مشخصات احتمالی آن چه فکر می‌کنید؟ نظر خود را با ما در میان بگذارید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)