خانهاخبار
کیف‌پول Novi فیس‌بوک مورد تایید اکثر ایالت‌های آمریکا قرار گرفت!

کیف‌پول Novi فیس‌بوک مورد تایید اکثر ایالت‌های آمریکا قرار گرفت!

استیبل کوین شرکت فیسبوک با نماد Diem و کیف پول آن Novi یک قدم دیگر به عرضه نزدیک‌تر شدند
۱۴۰۰/۵/۳۱

به گزارش Cryptobriefing، دیوید مارکز (David Marcus)، مدیر اجرایی فیس‌بوک، جزئیات تازه‌ای را از وضعیت کیف‌پول Novi ارائه کرده است. وی با انتشار پستی مدعی شد که کیف‌پول بومی رمز ارز Diem یعنیNovi، در اکثر ایالت‌های آمریکا تایید شده و گفت Novi تاییدیه‌های بسیار زیادی را دریافت کرده است و تقریبا در تمام ایالت‌های آمریکا مورد تایید قرار گرفته است. وی همچنین افزود در مکان‌هایی که مجوزهای لازم دریافت نشده باشد، این پروژه اجرا نخواهد شد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد که کیف‌پول Novi با حفظ تعهدات خود به کسب مجوزهای نظارتی، موفق شده است در اکثر حوزه‌های داخلی تایید شده و درحال حاضر مشغول مذاکرات بین‌المللی است.

وی همچنین جزئیاتی در مورد نحوه عملکرد Novi  فاش کرده است. او می‌گوید که این پروژه پرداخت‌های نفر به نفر را هم در داخل و هم در خارج ایالات‌متحده امکان‌پذیر می‌سازد. مدیر اجرایی فیسبوک اذعان داشت دستیابی به این طیف از مشتریان از این طریق به Novi کمک می‌کند تا در آینده از پرداخت‌های تجاری نیر سود ببرد. وی تصریح کرد:

«همکاری با شرکای محترم نظارتی به ما امکان گسترش سایر خدمات مالی خود را خواهد داد»

 

image

 

هنوز هیچ تاریخ مشخصی برای راه‌اندازی این پروژه مشخص نشده است و این بدین معناست که رمز ارز فیسبوک پس از دو سال توسعه و تاخیر، یک قدم دیگر به عرضه نزدیک شده است.

پروژه‌ی رمز ارز Diem در ژوئن ۲۰۱۹ معرفی شد و با مشکلات فراوانی مواجه گشت. همزمان با خروج چند عضو تیم توسعه‌ در اکتبر ۲۰۱۹، چندین سازمان تنظیم‌کننده‌ی اروپایی نیز اقدام به مسدودسازی آن نمودند. مارک زاکربرگ، مدیرعامل و موسس شرکت‌ فیس‌بوک، نیز از سوی کنگره‌ی آمریکا مورد بازخواست واقع شد.

این مسائل باعث شد تا Diem امسال ریبرندینگ انجام دهد و توجهش را کلا به سوی آمریکا جلب کند. فیسبوک در ماه می اعلام کرد که برنامه‌های این شرکت برای راه‌اندازی این استیبل کوین که قرار بود توسط سبدی از ارزهای بین المللی پشتیبانی شود به پشتیبانی توسط دلار آمریکا تغییر یافته است.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)