خانهاخبار
سری شیائومی می 11T قرار است در مهرماه معرفی شود

سری شیائومی می 11T قرار است در مهرماه معرفی شود

سری شیائومی می 11T با قابلیت‌های جدید به زودی رونمایی خواهند شد
۱۴۰۰/۵/۳۰

به نظر می‌رسد شیائومی قرار است در اولین ماه پاییز یعنی مهر ماه، نسخه T از پرچمدار اصلی خود یا همان سری می 11 را معرفی و عرضه کند. این استراتژی شیائومی به مانند عرضه نسخه T می 10 است و به نظر می‌رسد شیائومی از فروش می 10T راضی بوده است. همچنین بر اساس منبعی خبری از ویتنام، نسخه پرو می 11T از پردازنده اسنپدراگون 888 و نمایشگر اولد با نرخ نوسازی 120 هرتز بهره می‌برد اما بخش ارتقا یافته می 11T پرو سرعت شارژ آن است.

به طور اختصاصی، باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی می 11T پرو به مانند می 10 اولترا توسط شیائومی طوری برنامه ریزی خواهد شد که از شارژ 120 واتی پشتیبانی کند. این اقدام شیائومی شاید در راستای تضمین فروش بیشتر لوازم جانبی ساخت این شرکت چینی باشد زیرا در هفته پیش شیائومی برای اولین بار شارژر بی‌سیم 100 واتی را روانه بازار کرد. شاید می 11T پرو اولین گوشی هوشمند باشد که به  طور واقعی از شارژ بی‌سیم 100 واتی پشتیبانی می‌کند. به علاوه، هنوز خبری درباره تغییرات در بخش دوربین این گوشی هوشمند به دست نیامده است ولی به احتمال زیاد شاهد تغییراتی بزرگ در دوربین‌های می 11T پرو نخواهیم بود. قیمت می 11T پرو نیز براساس ادعای کانال یوتوبی The Pixel در حدود 600 دلار خواهد بود.  

image

 

نسخه معمولی این سری یعنی می 11T که به احتمال فراوان در کنار نسخه پرو معرفی می‌شود پردازنده اسنپدراگون 888 را کنار می‌گذارد و با یک پردازنده بالارده دیمنسیتی یعنی دیمنسیتی 1200 عرضه خواهد شد. شایان ذکر است که برخی از مشخصات می 11T مانند نمایشگر 120 هرتزی با نسبت تصویر 20:9 و دوربین سه‌گانه 64 مگاپیکسلی اصلی OmniVision، 8 مگاپیکسلی فوق عریض و دورین تله‌فوتو با زوم سه برابری در چند هفته گذشته لو رفته است.

درنهایت باید اشاره کرد که انتظار میرود شیائومی می 11T پرو و می 11T را روز 1 مهر 1400 معرفی کند و همچنین نحوه عرضه جهانی آن را نیز مشخص کند. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد

۱۴۰۰/۵/۳۱
شیامی خیلی گوشی های مقرون به صرفه خوبی با مشخصات خوب داره ولی کاش گوشیهاش ضد آبم بودند