خانهاخبار
هزینه تعمیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 کمتر از نسل قبلی آن‌ها خواهد بود

هزینه تعمیر نمایشگر گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 کمتر از نسل قبلی آن‌ها خواهد بود

برای تعمیر صفحه نمایش گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و گلکسی زد فلیپ 3 هزینه‌ی کمتری نسبت به نسل قبلی این مدل‌ها پرداخت خواهید کرد.
۱۴۰۰/۵/۳۰

اگر به گوشی‌های تاشوی جدید سامسونگ علاقه دارید برای شما یک خبر خوب و یک خبر بد داریم. با خبر خوب شروع می‌کنیم؛ تعویض صفحه نمایش گوشی‌های گلکسی زد فولد 3 و زد فلیپ 3 نسبت به نسل قبلی گوشی‌های تاشوی سامسونگ ارزان‌تر است. خبر بد این است که هنوز هم تعویض آن‌ها هزینه زیادی در پی خواهد داشت.

تعویض صفحه نمایش داخلی زد فولد 3 حدود 480 دلار برای شما هزینه می‌برد؛ صفحه نمایش خارجی در مقایسه با صفحه نمایشی داخلی ارزان‌تر بوده و فقط کافیست 150 دلار برای تعویض آن پرداخت کنید. تعویض صفحه نمایش نسل قبلی این گوشی، گلکسی زد فولد 2 به ترتیب 550 و 140 دلار هزینه می‌برد که نسبت به زد فولد 3 گران‌تر بود. البته این‌ها ارقام دلاری هستند و بعید نیست معادل ریالی آن‌ها در ایران گران‌تر هم بشود!

گلکسی زد فولد 3

در مورد گوشی زد فلیپ 3، تعویض صفحه نمایش بزرگ داخلی 370 دلار و صفحه نمایش کوچک بیرونی 100 دلار هزینه برای شما رقم خواهد زد. برای گوشی Z Flip 5G این هزینه‌ها به 500 و 100 دلار می‌رسید. هزینه تعمیر اولین سری فولد معادل 600 و 100 دلار بود که این کاهش هزینه‌ها نشان می‌دهد با معرفی هر سری جدید، قیمت نمایشگرها کاهش پیدا می‌کند. دلیل آن هم احتمالا افزایش تولید این پنل‌ها است که حالا تعویض آن‌ها را برای سامسونگ کمی ارزان‌تر کرده است. قطعا در آینده هرچقدر محبوبیت این گوشی‌ها بیشتر شود، هزینه تعمیر آن‌ها می‌تواند کمتر و به صرفه‌تر شود.

گلکسی زد فلیپ 3

اگر خارج از ایران زندگی می‌کنید، بهتر است زمان خرید این گوشی‌های تاشو، سرویس Samsung Care را در نظر بگیرید. در داخل ایران هم توصیه می‌کنیم که به محض ورود این گوشی‌ها، حتما نسخه‌های با گارانتی را خریداری کنید تا اگر روزی مشکلی برای گوشی تاشو گران‌قیمت‌تان به وجود آمد، بتوانید با مراکز مطمئن آن را تعمیر کنید. این خرابی‌های احتمالی، مهم‌ترین چالشی است که پیش روی خریداران گوشی‌های تاشو وجود دارد. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)