خانهاخبار
تمام کاربران بایننس ملزم به تکمیل احراز هویت شدند؛ پایانی تلخ برای معامله‌گران ایرانی!

تمام کاربران بایننس ملزم به تکمیل احراز هویت شدند؛ پایانی تلخ برای معامله‌گران ایرانی!

صرافی بایننس امروز اعلام کرد که تمامی کاربران باید احراز هویت خود را تکمیل کنند.
۱۴۰۰/۵/۳۰

طبق گزارش Decrypt و طبق اطلاعیه رسمی بایننس که در وب‌سایتش منتشر شده، تمام کاربران این صرافی از این پس باید تا سطح «Intermediate» (متوسط) احراز هویت انجام دهند. این نوع احراز هویت نیازمند ارسال تصویر مدارک شناسایی است.

کاربرانی که از پیش حساب بایننس داشته‌اند اما احراز هویت خود را تکمیل نکرده‌اند نیز باید از این دستور پیروی کنند؛ درغیر این صورت، تا زمانی که مراحل احراز هویت آنها تکمیل نشود، تنها می‌توانند ارزهای دیجیتال خود را برداشت کنند. بایننس در اطلاعیه خود عنوان کرد که تمامی کاربران باید مرحله «متوسط» احراز هویت را تکمیل کنند و این یعنی جزئیات پاسپورت و عکس سلفی آنها باید بارگزاری شود. این شرایط برای کاربران جدید بلافاصله و برای کاربران فعلی تا ۱۹ اکتبر (۲۷ مهر) اعمال می‌شود.

پیرو هشدارهایی که از مدتی قبل داده شده بود و سخت‌گیری‌هایی که در زمینه قوانین ضدپولشویی و انطباق با قوانین FATF شاهد هستیم و پیاده‌سازی سرویس‌هایی همچون سایفرتریس توسط بایننس، بایننس دیگر برای معامله‌گران ایرانی هیچ کاربردی نخواهد داشت.

کاربرانی که در بایننس احراز هویت انجام ندهند، فقط قادر خواهند بود موجودی خود را به کیف پول‌ شخصی برداشت کنند و اجازه واریز یا معامله ندارند.
بر همین اساس از آنجایی که کاربران ساکن ایران به‌دلیل تحریم‌ها نمی‌توانند در بایننس احراز هویت کنند، دیگر قادر نیستند در بایننس معامله انجام دهند.

image

توصیه می‌شود قبل از هرگونه اقدام شتاب‌زده در خصوص انتقال دارایی‌ها، نسبت به برداشت و انتقال رمز ارزهای مختلف و کیف پول‌های ارز دیجیتال مطالعه نمایید. همچنین به هیچ وجه به افراد دیگری که وعده احراز هویت در صرافی بایننس می‌دهند اعتماد نکنید و هرگز با مدارک شناسایی دیگران در صرافی‌های رمز ارز احراز هویت نکنید. با در نظر گرفتن رویه صرافی بایننس تا به حال، دارایی کاربران در خطر نخواهد بود و کاربران ایرانی در صورت ارائه مدارک هویتی به بایننس، امکان برداشت دارایی خود را خواهند داشت. اما ایرانیان دیگر امکان فعالیت در صرافی بایننس و استفاده از خدمات آن را نخواهند داشت.


هشدار: توصیه می‌کنیم از صرافی‌هایی که مدعی هستند با مدارک ایرانی احراز هویت می‌کنند و با کاربران ایرانی مشکلی ندارند اکیداً دوری کنید؛ فرقی هم ندارد که آن‌ها چقدر شناخته شده هستند یا تبلیغات وسیعی دارند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ایرانی

۱۴۰۰/۶/۱
من تو بایننس خرید وفروش انجام میدادم متاسفانه 1/5ماه پیش کل حسابمو بست کلا بلاک کرد هرچی هم ایمیل و مکاتبه هم کردم فایده ای نداشت حتی هشدارم نداده بود صبح یکدفعه کل اکانتم رو بست .