خانهاخبار
مشخصات کلیدی موتو تب G20 لو رفت

مشخصات کلیدی موتو تب G20 لو رفت

با توجه به لو رفتن مشخصات جدیدترین تبلت موتورولا، زمان معرفی رسمی آن نزدیک خواهد بود
۱۴۰۰/۵/۲۸

بر اساس گزارشی از وبسایت Gizmochina، موتورولا در حال کار روی یم تبلت جدید به نام موتو تب G20 است که در لیست کنسول گوگل پلی دیده شده است. طبق این لیست، برخی از مشخصات کلیدی موتو تب G20 در دسترس کاربران قرار گرفته است. به علاوه، قرار گرفتن تبلت موتورولا در این لیست نشانگر آن است که موتو تب G20 به زودی رسما معرفی خواهد شد.

بر اساس این لیست، موتو تب G20 از نمایشگری با رزولوشن 1280 در 800 بهره می‌برد. همچنین قلب تپنده این تبلت هلیو P22T است که در لیست گوگل پلی با شناسه مدل MT8768A ذکر شده است. در کنار این پردازنده، حافظه رم 3 گیگابایتی سخت‌افزار این دستگاه را تشکیل می‌دهد. 

image

تصویری که از این دستگاه در لیست گوگل پلی منتشر شده است، حاشیه‌های زیاد و لبه های گرد آن را نشان می‌دهد. به علاوه، انتظار می‌رود موتو تب G20 با اندروید 11 روانه بازار شود. براساس برخی از شایعات، به نظر می‌رسد موتو تب G20 نسخه ری‌برند شده نسل سوم تبلت لنوو تب M8 باشد که اخیرا در بازارهای محدودی مانند ژاپن عرضه شد.

تبلت لنوو تب M8 همانند موتو تب G20 از نمایشگر ال‌سی‌دی IPS 8 اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد. به علاوه، در قاب پشتی تبلت لنوو یک دوربین 5 مگاپیکسلی قرار دارد و پنل جلویی آن نیز میزبان دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی است. قلب تپنده لنوو تب M8 پردازنده هلیو P22T است و همراه این پردازنده، رم 3 گیگابایتی LPDDR4 نیز قرار دارد تا سخت‌افزار این دستگاه تکمیل شود. لنوو تب M8 از باتری 5000 میلی‌امپر ساعتی که می‌تواند تا 12 ساعت کاربری روزمره را تامین کند تغذیه می‌کند. وزن این دستگاه 305 گرم است و ابعاد آن به  21.1 x 13 x 3.7سانتی‌متر می‌رسد.

image

از دیگر مشخصات لنوو تب M8 می‌توان به اسپیکرهای دالبی، درگاه کارت حافظه microSD، اتصال وای‌فای، بلوتوث نسخه 5 و جک 3.5 میلی‌متری صدا اشاره کرد. البته باید اشاره کرد که این تبلت از اتصال LTE پشتیبانی نمی‌کند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)