خانهاخبار
اولین سری عکس‌های نووا 9 هواوی منتشر شد

اولین سری عکس‌های نووا 9 هواوی منتشر شد

عکس‌های جدید منتشر شده از گوشی همراه هواوی نووا 9 ما را با طراحی ظاهری و قاب پشتی آن آشنا می‌کند.
۱۴۰۰/۵/۲۷

چند ساعت پیش یک حساب کاربری در ویبو ادعا کرد گوشی هواوی نووا 9 در ماه آینده عرضه خواهد شد. چند ساعت بعد اکانت WHYLAB اعلام کرد که یکی از گوشی‌های هواوی، مراحل صدور گواهینامه TENAA را آغاز کرده است. این تلفن دارای شماره مدل RTL-AL00 است و احتمالاً به تنهایی معرفی نخواهد شد.

دو عکس آپلود شده از این گوشی نشان می‌دهد که هواوی نووا 9 طراحی مشابه آنر 50 پرو دارد. طراحی قاب پشتی و نحوه قرار گیری لنز‌ها هم مانند سری  P50 هواوی است. با توجه به آنچه در عکسها مشاهده می‌کنیم این گوشی هوشمند «RTL-AL00» دارای صفحه نمایش خمیده OLED  با دوربین سلفی دوگانه و دوربین چهارگانه در قاب پشتی است.

نمای رویی و پشتی هواوی نووا 9 در تست‌های TENNA

گوشی Honor 50 Pro اولین گوشی هوشمندی بود که به یک تراشه اسنپدراگون 778G مجهز شده بود. گفته می‌شود که هواوی  nova 9از چیپست  ضعیف‌تری استفاده می‌کند؛ اگرچه هنوز مشخص نیست  تراشه آن از نوع اسنپدراگون است یا دیمنسیتی. در هر صورت بر طبق شایعات این گوشی مجهز به 5G خواهد بود که محال بنظر می‌رسد زیرا حتی پرچم‌دار هواوی P50 هم از 4G بهره می‌برد. مدل‌های جدید نوا مطمئناً از سیستم عامل اختصاصی هواوی یا همان هامونی او اس استفاده خواهند کرد؛ حتی مدلهای قدیمی‌تر برند هواوی نیز قرار است به این سیستم عامل منتقل بروزرسانی شوند.

سری هواوی نوا  9هنوز در مراحل اولیه دریافت گواهینامه های مورد نیاز برای عرضه رسمی است اما می‌توان انتظار داشت که با نزدیک شدن به زمان رونمایی، جزئیات بیشتری از این گوشی فاش شود. احتمال می‌رود این سری در اواسط سپتامبر به طور رسمی معرفی گردد.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)