خانهاخبار
گوشی‌های iQOO 8 و 8 پرو با پردازنده اسنپدراگون 888+ معرفی شدند

گوشی‌های iQOO 8 و 8 پرو با پردازنده اسنپدراگون 888+ معرفی شدند

پس از انتشار شایعات بسیار، گوشی‌های iQOO 8 و 8 پرو بالاخره معرفی شدند. در این مطلب نگاهی به مشخصات تحسین برانگیز این گوشی‌های جدید می‌اندازیم.
۱۴۰۰/۵/۲۷

گوشی‌های iQOO 8 و 8 پرو به تازگی معرفی شدند و همانطور از همکاری آنها با BMW مشخص است، سرعت و عملکرد حرف اول را در طراحی این گوشی‌ها می‌زنند. iQOO 8 و 8 پرو از جدیدترین و بهترین سخت افزار موجود در بازار مانند پردازنده اسنپدراگون 888+، نمایشگر با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی می‌کند تا به گزینه‌ای مناسب برای کاربران در بین پرچمدار‌ان سال ۲۰۲۱ تبدیل شود.

image

 

نمایشگر گوشی iQOO 8 پرو از سامسونگ تامین شده و یک پنل خمیده ۶.۷۶ اینچی LTPO اولد از نسل E5 را با رزولوشن 1440p و نرخ نوسازی متغییر تا ۱۲۰ هرتز را در اختیار کاربر می‌گذارد. نسخه معمولی iQOO 8 اما از یک پنل ۶.۵۶ اینچی امولد با رزولوشن فول اچ دی پلاس و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز استفاده می‌کند.

image

در پشت گوشی شاهد دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX 766 هستیم که همان سنسوری است که در گوشی‌هایی چون اوپو فایند X3 پرو و وان پلاس نورد 2 یافت می‌شود. یک دوربین التراواید ۴۸ مگاپیکسلی و دوربین پرتره ۱۶ مگاپیکسلی را نیز آن را همراهی می‌کنند.

دوربین‌های نسخه معمولی یا همان iQOO 8 نیز کیفیت نسخه پرو را نداشته و این گوشی از دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی با سنسور سونی IMX 598، یک دوربین التراواید ۱۳ مگاپیکسلی و دوربین پرتره ۱۳ مگاپیکسلی استفاده می‌کند.

image

گوشی iQOO 8 باتری با ظرفیت ۴۳۵۰ میلی آمپری دارد که با شارژ ۱۲۰ واتی آن، تنها در ۱۸ دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. ظرفیت باتری نسخه پرو اما کمی بیشتر است و به ۴۵۰۰ میلی آمپر می‌رسد؛ این گوشی همچنین از شارژ بی‌سیم سریع ۵۰ واتی نیز پشتیبانی خواهد کرد. این گوشی‌ها با رابط کاربری OriginOS و اندروید 11 عرضه می‌شوند.

iQOO 8 پرو در رنگ‌های سفید و مشکی به بازار می‌آید که در نسخه سفید شاهد برندینگ BMW M بوده و نسخه مشکی نیز طراحی مانند فیبر کربن دارد. نسخه معمولی نیز در همین رنگ‌ها عرضه‌ خواهد شد و همچنین دو گزینه شیشه‌ای مات با رنگ‌های سفید و نارنجی نیز برای آن وجود دارند.

 

گوشی iQOO 8 با ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی قیمت ۳۷۹۹ یوآن (حدود ۵۸۵ دلار) را داشته و نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز ۴۱۹۹ یوآن (حدود ۶۴۷ دلار) قیمت دارد.

قیمت نسخه پایه مدل پرو این گوشی که ۸ گیگابیت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی دارد از ۴۹۹۹ یوآن (حدود ۷۷۰ دلار) آغاز شده و نسخه با ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی نیز قیمت ۵۴۹۹ یوآنی (حدود ۸۴۸ دلار) دارد. گران‌ترین مدل از این گوشی که با ۱۲ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه داخلی به فروش می‌رسد قیمتی معادل ۵۹۹۹ یوآن (حدود ۹۲۵ دلار) را دارد.

فروش گوشی‌ iQOO 8 از هفته آینده در کشور چین آغاز شده و نسخه پرو نیز از روز ۲۶ آگوست (۴ شهریور) به فروش خواهد رسید. 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)