خانهاخبار
شیائومی سرانجام Mi Band 6 را در اواخر این ماه به هند می آورد

شیائومی سرانجام Mi Band 6 را در اواخر این ماه به هند می آورد

شیائومی سرانجام نسل ششم Mi Band را در هند معرفی خواهد کرد که نسبت به نسل قبلی ویژگی‌های بیشتری با همان قیمت پایین عرضه خواهد شد.
۱۴۰۰/۵/۲۵

شیائومی در 26 آگوست میزبان رویداد Smarter Living در هند است. در حالی که دعوت نامه‌ای که با ما از طریق ایمیل به اشتراک گذاشته شده است ، چیز زیادی نشان نمی‌دهد ، راغو ردی ، مدیر ارشد تجاری شیائومی هند ، امروز به هند تأیید کرد که Mi Band 6 سرانجام اولین بار در این کشور معرفی می‌شود.

image

 

 

سری fitnes band در ماه آوریل راه اندازی شد و تنها در حال حاضر راهی هند است. شیائومی توانسته است ویژگی های بیشتری را در آن قرار دهد در حالی که قیمت را همیشه پایین نگه داشته است. در مقایسه با Mi Band 5 ، نسل ششم Mi Band با صفحه نمایش AMOLED بزرگتر ، تعداد حالت های فعالیت دو برابر و نظارت بر اکسیژن خون همراه است. همچنین می‌تواند علاوه بر انتقال ویژگی‌های مفید مانند مقاومت در برابر آب 5ATM ، هوش فعالیت شخصی (PAI) و موارد دیگر ، کیفیت تنفس در خواب را نیز ارزیابی کند.

 

علاوه برMi Band 6؛ Reddy همچنین راه‌اندازی یک Mi Notebook جدید با صفحه کلید با نور پس زمینه را تأیید کرد. مدیر عامل شیائومی فاش کرد که مجموعه موجود Mi Notebooks-Mi Notebook 14 ، Mi Notebook 14 Horizon Edition و Mi Notebook 14 نسخه آموزش الکترونیکی-پس از راه‌اندازی متوقف می‌شود.

 

 ما هنوز مشخصات لپ تاپ جدید Mi را نمی دانیم ، اما به احتمال زیاد گران تر از قبل خواهد بود. همچنین می توان انتظار داشت که برخی از مشخصات دستگاه ارتقا و آپدیت‌های بزرگی داشته باشد.

 

به غیر از Mi Band 6 و Mi Notebook ، انتظار می رود شیائومی چند محصول دیگر را نیز در این روز معرفی کند. تصویر تیزر همراه با دعوت نشان می‌دهد که هدفون جدید TWS ، تلویزیون و موارد دیگر نیز وجود دارد.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)